Honda Accord


/chciałabym zaśpiewać pioseńke o wielkim społecznym i politycznym znaczeniu/
O Panie! nie fundniesz mi Hondy Accord?
na ubezpieczenie Merca nie wydole
gdy śmigałam Porszakiem ciągle mnie olewali
Panie nie fundniesz mi Hondy Accord?
O Panie nie sprawisz mi silikonów?
cycki ktorymi mnie obdarzyłeś nie trzęsą sie w tańcu
przeklęci doktorkowie robią góry z pagórków ...
a Ty Panie nie sprawisz mi silikonów?
O Panie nie znajdziesz mi przystojniaczka?
mój chłop jest leniwy i gruby jak wieloryb
przepuszcza cały mój szmal jak nie siedzi w pierdlu
Panie nie znajdziesz mi przystojniaczka?
O Panie! nie fundniesz mi Hondy Accord?
na OC Merca nie wydole
a mój wózek trzyma sie tylko dzieki kupie drutu
Więc Panie, nie fundniesz mi Hondy ???
/by JJ/

JANIS kofana jest i warta by ją wszyscy poznali a ta autoironiczna piosnka jest mniam-mniam więc rozdaje ją za FREEko, każdy chętny po dostarczeniu adresu e-mail dostanie ode mnie MP3 i bonus w postaci oryginalnego textu, którego zrozumienie troche mnie zdrowia kosztowało 2 lata temu nad Białym ...

Komentarze

  1. http://republika.pl/printo/warszawa/

    OdpowiedzUsuń
  2. Janis Joplin Honda Accord – New Style Version


    I’d like to do a song of great social and political import


    Oh Lord won’t you buy me a Honda Accord
    Mercedes insurance I cannot afford
    If I drove a Porsche I’d still be ignored
    Oh Lord won’t you buy me a Honda Accord

    Oh Lord won’t you buy some silicon implants
    The breast set you gave me don’t shake when I dance
    Damned doctors make mountains of hills made for hands
    Oh Lord won’t you buy me some silicon implants

    Oh Lord won’t you find me a good looking male
    My boyfriend is lazy and big as a whale
    Spends all of my money when he’s not in jail
    Oh Lord won’t you find me a good looking man

    Oh Lord won’t you buy me a Honda Accord
    Mercedes insurance I cannot afford
    My car’s held together with a big bungee cord
    So Lord won’t you buy me a Honda Accord

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty