SHALOM CWANIACZKI czyli Waliców róg Pereca (d. Ceglana)


po wschodniej stronie waląca się zabudowa, cegła świeci bo tynki opadły, wieczne drewniane daszki na koślawych słupkach z dech bo ze ścian odlata, pranie na sznurkach, mroczne bramy i śmierdzące szczynami podwórka-studnie pamietają jeszcze żydowskie getto, jedynymi jasnymi plamami są gigantyczne żonkile pierdolnięte olejną na ścianie tandetnej kwiaciarenki "VIP" (sic!), knajackie towarzycho - "kopsnij szluga kolego albo choć pare groszy do browarka", syf i mogiła ...
po zachodniej stronie wielki świat, aluminium-beton-szkło nowociesny biurowiec "Aurum" (ale ceglany mur browaru Haberbuscha będący początkiem getta pozostawiono w elewacji pro memoriam) i trzypoziomowa knajpa półświatka - Dom Restauracyjny "LANDA" - BMWuchy i Alfy, drogie dziwki, taxiarze i cały ten nowobogacki, kurwa go mać, hajlajf ...
a te dwa światy dzieli wątłe 6m asfaltu uliczki Waliców

Komentarze

  1. ło matko! podróże pana Kleksa i Lombard ? o dwóch takich co ukradli księżyc i Gondol Jerzy ? no i ta całą reszta ?hehehe ale przeciwieńśtwa...:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ten..dziwki ci przeszkadzaja? czy bmwumy? ....bo IM ta druga strona drogi bynajmniej...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nic nie przeszkadza, jedną dziwke nawet kiedyś uratowałem przed mordobiciem (bo to wszystko jest tuż tuż przy Miednicy)
    poprostu podziwiam koloryt
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tam tylko zastanawia skąd wiesz, że te dziwki takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak URATOWAŁ to pewnie poszli na kawę i se porozmawiali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no luuudzie!
    kliknijta na "LANDA" i sami powiedzta czy wyglondajom na tanie ...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe...pozory mylą...:) ale se kliknę !

    OdpowiedzUsuń
  8. HA !!!!!!!!!!!!! się nei da !zgłaszam reklamacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. reklamacja odrzucona - link gra i buczy ...

    OdpowiedzUsuń
  10. za pięć dni jesienne ekwinokcjum (tfu!! równonoc znaczy sie), Słońce wkroczy w znak Wagi .... znaczy Wenus będzie nami rządzić - miłość i sztuka, może być !! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja nic nie rozumiem.U MNIE NIE ! widać jakisfilter założony ?!? :)...

    hmmm moją planetą Wenera jest ale ja spod znaku byka ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekwi.. co????????
    A ja spod WAAAAAgi jestem, z 12-go :)))) moze wreszcie moj los sie odmieni, moze...

    OdpowiedzUsuń
  13. dziwka jest tania jeśli na pytanie - "ile?", odpowiada - "w paszczu ili w pipu?", wszystkie inne są drogie!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty