Kosmos jest wieczny ...

.. jak diamenty

Komentarze

  1. a jutro nie umiera nigdy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez nerw, to minie, coś sie skołuje, reaktywuje kompa, wkrótce ...
    są jeszcze inne kompy na świecie, w pracy, u chłopaków ...

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedz , dostałeś zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. dooostałem
    wielkie dzieęki
    uśmialim się z Gang
    niepodobne jesteśmy do siebie na tych zdjęciach - jakieś takie buraczane tłuczki, bleeee, ale ten Man od Barb to fiu fiu ..., miło wspomnieć :))) no i pepeszki jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak blondynki z diamentami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmos najlepszym przyjacielem kobiety?

    No popatrz, Major, ja myślałam, że Tuv mnie przyjaciółka, tymczasem ja zdjęć nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bo ja jom menczyłem straśnie ...
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, kawalerze, co slychac?

    OdpowiedzUsuń
  9. składam reklamację.
    dopiero się poznaliśmy
    zaczęłam czytać regularnie Twojego bloga
    ale Ty NIE PISZESZ!!!
    masz PISAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do 'best of' i 'archiwum' - w prawooo zwrot!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty