zbliżające sie 2-gie urodziny MJR-S.BLOG.PL

ano z powyższej okazji i z nudów zajrzałem w spis blogów, jest ich 57742, starszych od mojego jest 191, z zalinkowanych u mnie o duuuużo wyprzedzają mnie SIOBHAN i TUBRZOZA a o parę dni GALE, CELA, SUICIDAL, KNIFEGOD, GRUZYA i SELWA
tak czy owak som my WETERANY i tyle ...
"pokolenie Wyborczej" jak mówi Gruzya - dla porządku należą doń też (alfabetycznie):
ANDY, BEZOKOLICZNIK, BARBARELLA, DODA, GODI, HANIUTA, INNY, JENNA, KABEBE, LIWIA, MADA, MARCYS, MAJSTER-BIEDA, MEANDRA, NAGIKO, NOTREAL, PUCHATY, PRZYPADEK, SOUTHERNCROSS, TUV i WEKTOR ...
ufff
:))
ps
ciekawe czyj jest naaajstarszy?
pewno LUMPIATEJ hihi ...

Komentarze

  1. A w spisie dat nie było?

    OdpowiedzUsuń
  2. no byyły ale jakos nie przyuwazyłem, zdaje sie ze Minimal tak z początku marca 2001 ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć staruchu (o 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wojtek (knife)6 czerwca 2003 02:20

    hehehe, ale w naturze, to ja sie mlodziej prezentuje od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fiuuu,fiuuu no to witaj dwuletni staruszku :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam wrażenie żeś już Viet-Cong szkolił w walce wręcz przeciw Zielonym Beretom!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sprawdze datę kiedy pierwszy raz mnie napadłeś za postanowienia poprawy (?). Listopad 2002?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez jestem z pokolenia Wybiorczej, bloga mialam juz 30 czerwca, w zwiazku z artykulem meza takiej jednej fajnej kobitki, tylko natychmiast hasla zapomnialam i bloga wcielo:)
    A 1 lipca urodzila sie godi, zs potem byla przerwa i znow sie odrodzila ( chyba w sierpniu, nie pamietam dokladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo 30 czerwca - ja też!!!
    to my bliźniaki blogowe :)
    już poprawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. 23.09.2002r., godz 5-a z minutami..
    http://mjr-s.blog.pl/archiwum/index.php?nid=1535910

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne pozdrowienia dla Dwulatka z Pokolenia Wyborczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mjr=> huh..dawno, dawno temu o godzienie 5 z minutami niejaki pan Major wpadł przypadkowo na bloga pewnej osóbki pod nickiem kasia-vel-molly. Potem było nieprzyjemnie, ale jak to dobrze dojść do porozumienia =]

    OdpowiedzUsuń
  13. no ale ja tez z tej samej daty co pokolenie wyborczej, tlyko ze jak zwykle boczkiem boczkiem, od dupy strony :)

    2 lata, to kawal czasu w sumie, nie?

    jakas by trzeba bibeczke 2-latkow zorganizowac

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś absolutną awangardą "pokolenia Wyborczej" wymienioną z resztą uczciwie w pierwszym zdaniu notki ...
    pomysł z bibą jest the best, podpisuję sie obiema ręcami, a może ognisko na kabackich polach???
    knife mocno zainteresowany, czuję że coś wykompinujemy!
    :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty