referendum unijne

tak na gorąco mam trzy przewrotne uwagi:
1. żyjemy w kraju w którym circa 12 milionów dorosłych obywateli uznało że nie ma po co fatygować się do urn, to mnie poraziło, 12-milionowa armia społecznych imbecylów która tym prostym gestem osrała śmierć i cierpienia milionów Polaków walczących od II wojny światowej tak na obczyżnie jak i w kraju z okupantem niemieckim potem sowieckim, z rodzimą komuną i oszołomami, prawych ludzi którzy poświecali swe życie i szczęście w walce z jałtańskim "porządkiem", w walce o wolną i zasobną Polskę, ginących na polach bitew, w nkwd-owskich i ubeckich katowniach, uciekających z kraju za chlebem i normalnoscią aż po rok 1989 - wszystkim tym 12 milionom moje żołnierskie, krótkie a gromkie - HUJ WAM W DUPE!!!
2. najwyższa frekwencja na warszawskim Ursynowie - 76%, nie powiem, jestem dumny ...
3. zadziwiający najniższy odsetek na "tak" w grupie wiekowej 18-26, to mnie zmurowało ..., czyżby zapał, odwaga i ideały nie były już domeną młodości???
a tak wogle to:
Mondre czy głopie
WITAJTA W JEWROPIE!
;)

Komentarze

  1. brednie gadasz jak nudzący się emeryt

    OdpowiedzUsuń
  2. Majorku z Twoja zupa gulaszowa do Europy idziemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. W trochę wielki dzwon uderzasz, ale rozumiem nawet...

    A ta grupa wiekowa - pewnie przekora, polska 'szabelka', trochę może starym na złośc odmrozimy sobie uszy, troche brak perspektywicznego spojrzenia. Ale w sumie OK

    OdpowiedzUsuń
  4. a lubie se czasem w surme zadąć hehe ...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze panie Wojski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm ja byłam za ale...boję się.Boję siębo czarno te lata przed nami widzę ot co !. Młoda może,może dobrze mieć bedzie jeśli...jeśłi my jakoś ją wykształcimy i popchniemy tylko czy nam sił i niestety KASY starczy ???
    Zobaczymy , zobaczymy...A moja matka iść nie chciała.Stwierdziła że i tak nie dożyje wiec ma głęboko i już!...no i tak...

    OdpowiedzUsuń
  7. gorzej nie będzie- do Azji nalezeć nie będziemy

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak ci co nie poszli byliby na NIE?
    Strach sie bac.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie twierdze ze trzeba być ZA, że nie ma obaw itd, twierdze że jest zbrodniczą głupotą olewanie ...
    a tak swoją szosą - popatrzcie, gdyby przeciwnicy Unii NIE poszli glosować referendum byłoby nieważne, czyli idąc zrobili sobie kuku, paradox czy idiotyzm reguł?

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się przyłączam...

    co do tych młodych...jeśli chodzi o tych co stoją pod moją klatką to w pełni rozumiem...bez muzgu nie zagłosuje...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. sory za byki ale właśnie wróciłem z roweru...

    OdpowiedzUsuń
  12. mjr mały prowokator11 czerwca 2003 04:47

    długo szlifowałem fraze p.1 tej notki, miało być tak:
    sensowna i logiczna teza podana w formie odstręczającej sztampowym językiem oficjalnej historii i arogancją poglądów, a wszystko to podlane wulgarnym sosikiem, sądząc po reakcji młodzieży udało sie znakomicie, patrzcie jak to ułomna forma łatwo zraża do sensownej skądinąd treści ...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. he he, prowokator zamiast serca kalkulator! Dodaj jeszcze, że walczyli też o to, żeby ojciec Rydzyk mógł swobodnie głosic swoje poglądy i aby każdy mogł kupić sobie w naszym POLSKIM kiosku Nasz Dziennik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooo z ust żeś mi to Waćpan wyjął, i jeszcze żeby każdy miał prawo do grzebania w śmietniku i założenia np Klubu Serc Promieniejących jeśli miał będzie na to ochotę ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty