Proboszcz na prezydenta !!

Wracajac z pól, od strony osiedla dopadł naszych nozdrzy drażniący aromat grilowego dymu, potężne kłęby, gwar i zapach - i cóż to ukazuje sie naszym zdumionym oczom???
Na terenie probostwa, z tyłu za kościołem, mnóstwo grili, stołów z żarciem, skwierczy karkówka, kiełbasy, drób - pieczone prosię z jabłkiem w pysku, kiszeniaki z beki, surówki, wędliny, owoce, napoje, soki, ciasta, rząd toytojek z boczku, ławy pod namiotami by w cieniu spożyć dary boże, pytam sie gościa co jest grane a on ze to POCZĘSTUNEK od PROBOSZCZA - Jezus, Maria, Józefie Święty, co sie paanie porobiłło .... ?

Komentarze

  1. Trza się było podłączyć a nie dziwować! To jakiś proboszcz nowoczesny.

    BTW wczoraj pewien biskup dziękował ks. Wojtkowi za to, że "nie sproboszczałeś, księże Wojtku" - no komplement chyba jak cholera w takich ustach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakżem sie nie podłączył?? - no wiesz za kogo ty mnie masz, myślisz że to wszystko zza płota oglądałem?jak sie msza skończła to było kilkaset parafian u żłoba, ale najlepszy był ochroniarz, od góry czarna bluza, naszywk itd a do tego koloratka i sutanna do ziemii - Biuro Ochrony - "Miecz Gorejący" Sp. z o. o.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Było mu nadstawić drugi policzek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala takom bluze z mieczem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. że też ja tam nei byłam i tego miodu nie piłam....

    OdpowiedzUsuń
  6. proboszcz tez człowiek - jeśc musi i to dobrze, bo siłę musi miec na długie kazania o tym jak ludzie do kościoła nie chodzą

    OdpowiedzUsuń
  7. proboszcza to ja tam nie widziałem, ale żarełko było w pyte!

    OdpowiedzUsuń
  8. mada podejrzliwe4 czerwca 2003 10:01

    i to tak bez okazji?!?
    coś się pewnie za tym kryje!
    a swoją drogą: "jak dają to bierz, jak biją uciekaj"
    na prosiaczka się załapałeś?

    OdpowiedzUsuń
  9. mjr sentymantalny4 czerwca 2003 11:42

    prosiaczek był taaki malutki i taaki rumiany i taki hmm ... nienapoczęty - żal mi go było psuć!
    ach ta moja durna szarmancja dla dziewictwa ..
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wale takie byki orto a nikt nawet słufka nie szepnie ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty