Wieszcz Sapkowski hurrra!

A oto cytat z opowiadania "W leju po bombie" napisanego ponad dziesięć lat temu a tyczący powodu łatwości z jaką Litwini zajęli Suwalszczyznę:
" (...) zajęli prawie bez oporu, bo większa część polskiej armii była właśnie w Iraku, gdzie spłacała polski dług wobec Wolnego Świata."
Amen
PS
przez ostatnie 3 dni 2 razy przeczytałem w te i nazad "Coś się kończy, coś zaczyna" /tam właśnie jest "W leju po bombie"/ - ludzie biegusiem do xięgarni lub biblioteki, to TRZEBA przeczytać i już!!

Komentarze

  1. co ty znowu prorokujesz ?!?

    OdpowiedzUsuń
  2. off...a co byś na rejs do Chorwacji powiedział?

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeezu!!
    reeeejs!
    co jak kiedy ????
    mniam mniam
    mejlnij jeśli na serio pytasz
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to: biegusiem? przecie my już czytali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tą ksiązkę sapkowskiego mam ale nie sprawdzałem i jako on to tak antycypował

    OdpowiedzUsuń
  6. an ty cy po wał ??? Jeezu .. dręcyciel ...

    OdpowiedzUsuń
  7. widzisz ja xiążki czytam po kilka razy w odróżnieniu od oglądania filmów, i za kazdym razem znajduje coś nowego i przeżywam na nowo choć zawsze inaczej, tak mam ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czasami też, w nieodróżnieniu od filmów

    OdpowiedzUsuń
  9. Major... co po kilka razy... uważaj stary ... na oczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam oczy!
    gorzej z ptaszkiem .. po kilku razach
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. it's gettin' hot in here =]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty