... albo jak kto woli Debren z Dumayki czyli niby-Geralt z Rivii.
Z lękiem w sercu zakupiłem parę dni temu xiążkę niejakiego Baniewicza Artura pt "Smoczy pazur" zachęcony poniższą reklamą:

TĘSKNISZ za WIEDŹMINEM?
PRZECZYTAJ o CZAROKRĄŻCY!


Stojało we Wybiórczej że to letkie, rozrywkowe popłuczyny posapkowskie - hmmmmmm, cholera, 28 zeta, strach jak djabli!
I co???
Lla mnie boomba!!!
4 opowiadanka jak bajki, nieprawda że bezproblemowa rozrywka, każde ma swój morał i jednak sentymentalny happy-end.
Traci w porównaniu z Sapkiem na djalogach i aurze magii ale dorównuje mu językiem, aluzjami i potoczystością.
Przeczytane z wielką przyjemnością o czym melduje posłusznie:

Komentarze

  1. narazie pusto w kieszeni ale jak Matki Boski Piniężny bedzie to zobaczymy...

    Co do Stambułu to mozesz coś wiecej?? Byłbym bardzo dźwięczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ach coz za foto :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zniechęcona okładką nawet tego do ręłi nie wzięłam. Ale po takiej reklamie, rozważymy...

    OdpowiedzUsuń
  4. mjr erotoman20 maja 2003 13:24

    okładka w pyyyte!
    cycata dziewica z rozwianą grzywką
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. i to ma być zachęcające? znaczy się taka okładka?
    a w ogóle to: cycata - to rozumiem, z rozwianym włosem - też, ale dziewica - ??? po czym wnosisz, że to dziewica?

    OdpowiedzUsuń
  6. ano jakoś tak wygląda nieużywanie, a poza tym ładnie brzmi!
    i jeszcze jedno, w tej xiążce nie ma nic sexu, może ze 3 leciuchne delikatne erotyczne myśli ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci sie dostało...hehe...radio maryja sie zaraz odezwie :))..

    Co z moim Istambułem? Jak bedziesz mial chwilke to napisz mi co warto zobaczyc oki?...gdzie warto robic foty itp....no wlasnie - jak to jest z tymi fotami (odnośnie kobiet). I jaki jest stosunek tubylców do obcokrajowych kobiet?

    OdpowiedzUsuń
  8. napisze na blogu, fajny motyw na notke
    a tak z grubsza to w Turcji zestaw obcokrajowiec-tubylka lub odwrotny i do tego fotki pachnie krwią i kurestwem, no może nie w Stambule do końca ale aż mnie wzdrygło ..

    OdpowiedzUsuń
  9. andy oftopicznie22 maja 2003 01:58

    Se Wybiórczą kup, Duży Format dziś...

    OdpowiedzUsuń
  10. "nieużywanie"? :-)))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty