pada daszcz ..

USG
cóś jest hujowo
boje sie

Komentarze

  1. Upij sie piwem. Najlepsze na stres i strach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usg każdy chłop chyba sie boi...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pekaj nic. trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ukrywasz coś przed nami?

    OdpowiedzUsuń
  5. hej hej, nie lam sie.
    bedzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja myślałam ,że tylko kobiety się boją usg!
    Będzie dobrze:)), ja też w to wierzę, moje wyniki dopiero za 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja boje sie i martwie o Ciebie:(
    Majoru, majoru nie daj sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ja też się boję i trzymam kciuki.Hmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymajcie się, Major. A my trzymamy za was :)
    No i bój się, skoro musisz. Każdy z nas się w takich chwilach boi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty