KATa cd

kupując dziś bilety na koncert nadziałem sie na instalujących sie właśnie kolesiów z KATa
ależ stare pryki!
brzuchate, siwe i podtatusiałe
/a to wszystko gnojki 10 lat młodsze ode mnie/
mam nadzieje ze ich muzyka nie postarzała się jak oni
zapraszam wszystkich na 20-ą (jak znam życie nie zaczną grać przed 21-ą)
a wyglądać będę pewno tak:
zarośnięty okularnik
dżinsowa kamizela z ekranem Iron Maiden
czarna wojskowa czapka z daszkiem, w otoku czerwona bandana i portret Kubusia
piwo w dłoni
... łatwo mnie znajdziecie
/bilety po 25 zeta/

Komentarze

  1. adam_ski (portwajn)10 kwietnia 2003 09:09

    Mozna być pod krawatem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomoc Techniczna znad Tanwi10 kwietnia 2003 09:09

    Wykluczone! (o ile in jeszcze tak, to out na pewno nie)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, tylko nie stary! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. adam_ski (portwajn)11 kwietnia 2003 02:44

    I'm happy. Koncert bombeczka, dymy, reflektory, Kostrzewski ryczy i rzęzi, ściana przesteru i równy bas, tłum faluje, prawe ręce nad głowami złożone w diabelskie główki. W jasnym polarze czułem się nieco wyobcowany z rozentuzjazmowanego tłumu, ale tylko do momentu, kiedy zobaczyliśmy gościa w stroju do koszykówki (czerwoniutki "Jordan").
    A Major jest klawy gość!

    OdpowiedzUsuń
  5. klawiutki jest, fakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a okret mój płynie dalej, gdzieś tam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kostrzewski??
    biedny zgoniony dupek
    grali pięknie
    ale mi wstyd
    za ludzi
    "tak sie bawi, tak sie bawi STOLICA!!"
    dżiizu, dlaczego w moim imieniu występują ludzie zza przeproszeniem .. Wołomina czy Grójca?
    "Beret" miał rację - "tak się cieszą chłopcy ze wsi"

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka ruskiego oficera? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. tak naprawde to jest to czapka "Straży Przemysłowej" jeszcze za komuny ...

    OdpowiedzUsuń
  10. ...serce, choć popękane...

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie to przeraża

    OdpowiedzUsuń
  12. a co na Boga jest tu przerażającego Kaśiu?

    OdpowiedzUsuń
  13. sama nazwa Kat,poza tym kiedyś chyba miałam nieprzyjemna przyjemnośc wysłuchania jednej piosenki...(i w tym momencie przeszły jej ciarki po plecach)

    OdpowiedzUsuń
  14. niech jej ciarki po plecach nie latają!
    grają piękną, mocną muzykę ..
    i to w zupełności wystarczy
    a reszta to bzdety
    :))

    OdpowiedzUsuń
  15. o gustach się nie dyskutuje..ja tam wolę spokojne,cukierkowe wokalistki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty