O piczy włos ...



.. a byśmy wygrali ten pieprzony turniej!

Zajęliśmy trzecie miejsce (na trzydzieści pare teamów) z identycznym wynikiem jak zwycięzcy - to tak jakby przegrać sprint na setkę o parę tysięcznych sekundy
i tak zamiast cyfrowych aparatów mamy po dyplomie i "plastikowym" (jak mówi gang) medalu
ale i tak jestem z siebie dumny!

Żarełko było w pyyyte! Połowy rzeczy nawet nie spróbowałem choć walczyłem ostro (krwiste polędwiczki wołowe w bazylii pod mix owocowy najbardziej zapadły mi w pamięć)

Ci Tajemniczy Panowie w Czerni po bokach nie należą do Teamu - chyba goryle? ;-)
A wogle to zadęcie, kamery, wywiady - trochę gupio się czułem.
Ale pięknie mi się grało, na luzie i z częstym błyskiem - już dawno nie miałem tak dużej satysfakcji z gry, udało mi się wspaniale bawić i tylko końcowe nerwowe oczekiwanie na wynik i porażka "na taśmie" z letka zgrzytły nieharmonijną pazernością :))
ale i tak wynik ponad oczekiwania.
Thx za kciuki kto trzymał.





a TU macie wyniki i galerię zdjęć - trzeba potem kliknąć na zdjęcie

Komentarze

  1. ORANY MAŁY ALE ZAJEBISTY TURNIEJ....GATULUJĘ WYGRANEJ...I NIE MARTW SIE ZE NIE WSZYSTKO NA BANKIECIE PRÓBOWAŁES...ALES PRZYSTOJNIACZEK..MMMMMM

    OdpowiedzUsuń
  2. E no gratulacje stary!! Miejsce nieważne, grunt, że pogoniłeś króliczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Pan powazny Panie Majorze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobacz Major, aż z zazdrości ich zatkało, nikt Ci nie gratuluje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz chociaż Kaśiu który to ja????
    :))
    bo raczej nie wygladam poważnie ..

    OdpowiedzUsuń
  6. poważnie, poważnie ;-)

    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. HA !A ktoś sie tu zaperzał że raczej elegancko nie występuje, garnitury pożycza i uwielbia spodnie moro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodni moro nie cierpie na równi z marynarą, poprostu mam wstręt do wszystkich "mundurów", ale tu mnie kuuwa zmuuuuusili, jak babcie kocham! a zresztą to marynara teścia, ale wstyd i sromota zgadzam sie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 od lewej, 4 od prawej?

    OdpowiedzUsuń
  10. BINGOOOO!!
    po czym poznałaś?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam okazję podziwiać Cie już wcześniej...nie pamietasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :))
    A kciuków nie trzymałam, bo nie wiedziałam. Poprawię się następnym razem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty