urodziny

4 tuziny - wa fa!

Komentarze

  1. Jak to szybko minelo, wszyscy mamy o rok wiecej:))))))))
    Zyj szczesliwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. happy birthday to you
    happy birthday to you
    happy birthday mister major...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dotarłem na czas, bo miałem wczoraj to, co Ty masz dziś, tylko parę oczek niżej. Jeszcze się, kurwa, do poprzedniej liczby nie przyzwyczaiłem a tu już następna. Nie wiem jak Ty, ale ja mam wrażenie, że ten licznik coraz szybciej się kręci ...

    No, Twoje zdrowie, Mejdża! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. adam_ski (portwajn)6 lutego 2003 05:36

    Wszystkiego najlepszego! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. mówię Wam,że 6 luty to dobra data na urodziny.Gwiazdor i Major dziś obchodza swoje świeto.Dobra data..dobzi ludzie =] wszystkiego najukochańszego,szczęścia i uznania Pańskich racji Panie Majorze.Uściski i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. mjr radosny zyczeniami6 lutego 2003 09:24

    i Reagan i Gomułka - sami dobrzy ludzie!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. i co ci cholera życzyć ?
    dobrej pracy ? ciekawych ludzi ? wspaniałych imprez ? niezłej wódki i minimalnego kaca ? a może zdrowego serducha i miliona z nieba ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło zobaczyć, że nie jestem najbardziej leciwą posiadaczką bloga ;-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)
    I żebyś nam nadal opisywał tuziny minione i te, co nadejdą.

    OdpowiedzUsuń
  10. uklad(z pieprzykiem w wiadomym miejscu)6 lutego 2003 14:31

    Hepi bersdej, mister Major, hepi bersdej tu juuuuuuuuu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego NAJ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepszeeeeeeeeeeego

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego tego czego sam chciałbys sobie życzyc!!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam za synka tatuś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach to cie zrobili 6 maja tzn w miesiącu miłości (oryginalni nie byli) ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. no to nieźle sie narobiło :)
    wiec niech Ci sie z tej okazji marzenia spełnią...

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej na Dzień Dziecka - jestem wcześniakiem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezęcik http://tygodnikforum.onet.pl/1110090,0,4448,925,artykul.html

    OdpowiedzUsuń
  19. no tak choroba spóźniłam sie na oblewanko szkoda..ale masz odemnie słodziutkiego pysia.....mmmmm cmok..za co ja tak Cię lubie????

    OdpowiedzUsuń
  20. Pysia... No tak, to ja mogę się wypchać z tym moim artykułem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. no wiesz!!
    artykuł o snajperach był spoko, z ciekawością przeczytałem
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm to prawie jak mój tata tylko, że on +2 jeszcze.
    ale wszystkiego najlepszego;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wart jest mężczyzna po czterdziestce?



    1 zł. (2 jajka po 0,30 zł + 1 rurka bez kremu za 0,40 zł).

    OdpowiedzUsuń
  24. spóźnione, ale szczere:)))no cóż, już przeliczamy się na tuziny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty