kurde, wcięło mi stronke interii z obrazkami!

:(

Komentarze

  1. Na pocieszenie u mnie kwa... Ty jeden zrozumiesz to "pisarstwo"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki własnie wróciły!

    OdpowiedzUsuń
  3. cud, cud, prawdziwy cud!
    lece dać na msze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tfu djabelski pomiot!
    dobrze że nie zdążyłem ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduję bycie obrazków

    OdpowiedzUsuń
  6. a trzeba było tak od razu - Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nic nie powiem, bo za chwilę znikną! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pojawiam sie i znikam i znikam i znikam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal melduję bycie obrazków.
    I niebycie nowych notek.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, kurde, wiem, nie piszę, bo, bo, bo jakoś tak ...

    OdpowiedzUsuń
  11. To rusz dupe i coś napisz! ;-)
    O tej wzorce naprzykład (dawno o woju nie było), o przypomniało mi się jak na poligonie moje wojsko zeżarło kilkanaście ponadprogramowych golonek, ktore chciał ukraść szef kompanii, he he :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ok andy, rusze dupe, cos mi błysło w pamieci - "O tym jak wprowadzałem w życie pomysły z 08/15 i co z tego wynikło" ...
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty