Andiemu

Stringi trzymają sie tak:
/by Gang/

Komentarze

  1. dodam,ze w rzeczywistości wyglądają lepiej.Ale komu ja to piszę,przeciez panowie,to specjaliści!! =]

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pośladki ! fiuuu, fiuuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. mjr specjalista9 stycznia 2003 10:11

    efekt całości zdecydowanie zależy od pupci, a tu kształtność pośladków jest absolutnie bez zarzutu, przyznać musisz ...
    ps
    a paskudną reszte sie zakryje gazetą, hmmmm ... najlepiej chyba weekendową wyborczą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, przed slubem pewnie to zdjecie zrobione, bo po slubie to bedzie nosila rozmiar mniejszy od namiotu:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. hehhhe.... przed ślubem, tak... skąd ja to znam, na skąd ???

    OdpowiedzUsuń
  6. czteroosobowy z tropikiem i gankiem?
    mnie tam wlasnie pare dni temu minęlo 22 lata
    a Tobie?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, niezłe :-)) Dawno w zoo nie byłem i nosorożczyni nie widziałem, ale cuś macie rację, że ta pupcia jakby numer większa winna być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A bo ona maniaczką fitnessu jest.
    Przez to taka muskularna i szczupła ;))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty