happy birthday 2U

jutro 54 urodziny Ozziego - trzym się staruszku!

Komentarze

  1. czyma sie czyma.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki staruszek? Szczyl jeden! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...zachęcona Twoją notka o Sapkowskim- zakupiłam wreszcie Narr... i się nie zawiodłam. No nie zawodze się, bo jak na razie, to właściwie nie mam czasu czytać. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. cmok...:)))) staruszku..hehehe..cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej małej mieścince jest takie jeden przemiły pan - brat bliźniak Ozzy'ego! Stoi za barem w ukochanej "Nirvance",a jak zaszaleje,często rozdaje piwka za darmo.Płynie w nim krew Ozbourna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a co to za mieścina?
    warto wpaść i połuczit' kufelek od Osbourne'a!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to gdzie? W ukochanej Nirvance.W końcu trzeba promować oleski biznessss...

    OdpowiedzUsuń
  8. kasia/molly/kachna juz mi sie wszystko pieprzy...
    God save Olesno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaśia,Kachna,Molly,Zielonooka lub green eyes...to ja.Widze,że masz problemy,poza tym pojawiła się jakaś nowa Kasia (nie wybaczę!! :-)) ,zostanę przy niepowtarzalnym Kaśia. God save Olesno- tylko żeby nie było w nim tak nudno,a będę wdzieczna!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty