DŻEM w Stodole

Dżem nie powinien grać jak Wishbone Ash.
Dżem to powinien być Dżem - wejście butami w gówno, ból, ból i tęsknota, samotność i beznadziejne szukanie dobra
a nie był ...
z dżemu zostały powidła - też dobre ale to nie to! szkoda ..
support "Chocolade Spoon" - OK!
ps
Balcer - to napewno nie Rysiek ...
ps2
zaliczyłem glanem w nos - jakiś facet fruwał ... :)
ps3
brzmieniowo - bomba!
technika, mix, nagłosnienie - bez zarzutu
i dupa
ps4
no i ta "ochrona" - parodia!
jak na izraelskim lotnisku - bramki, wykrywacze metalu, pełny kipisz - kretyni
ps5
i żal klubowych 2-osobowych foteli-nadymanek na górce ;-(
pa ...

Komentarze

  1. Jednak siem baba zdecydowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha! Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tej pipidowie to moge pojsc na DZEM, ale do Biedronki:))))
    Przyjemnego sluchania, kto tam teraz solista jest, po nieodzalowanym ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak fajowo. Tez bym sie wybrała...

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam na grobie nieodżałowanego. na komunalnym w Tychach...ile świeczek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś oglądałem Dżem w stodole w TV jeszcze z Riedlem. Dobre. Ale Dżem na początku grał chyba pare lat bez wokalisty. Pierwsze 2 płyty są instrumentalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką magiczną kasetę, którą kiedyś dostałem od kogoś ważnego...

    W życiu piękne są tylko chwile...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty