Szkoła Walki na Noże

... gdzieś na Żoliborzu, dorośli faceci chlastają sie drzewniannymi nożami po przegubach, szyjach, sercach i udach, płynące barki, lewa dłoń kobrą, wzrok wbity w oczy wroga, zasłona, finta, atak, pchnięcie, odskok - heeeej krwi cerwonej utoce!!! - ale jaja!
a po zajęciach, w szatni, instruktor (czarny macho z bródką) dostał ode mnie ... tulipana, powiedziałem mu że bardzo męsko wyglądał z tym nożem .... nie wiem czy mi rzęsy zatrzepotały jak należy ale się starałem ...

ps
paktofonikowy bonusik dle estetów

Jestem Bogiem, jestem Bogiem, jestem Bogiem, uświadom to sobie sobie, ty też jesteś Bogiem, tylko wyobraź to sobie, mam jedną pierdolną schizofrenie, zaburzenia emocjnalne, prosze puść to na antenie, powiem ci że to fakt, powiesz mi że to obciach - pierdole cie, i tak rozjedziesz sie po łokciach, bo ja jestem Bogiem, uświadom to sobie, słyszysz słowa od których włos jeży sie na głowie, o rany-rany jestem niepokonany, H i P H O P z resztą oddany, przejebany, potencjał niewyczerpany, chyba w DNA on był mi dany, czekaj fokusa, jeszcze oszaleją wszystkie pizdy gdy poznają mój urok osobisty, duszę artysty, to jaki jestem skromny i bystry, szczery do bólu że aż przezroczysty, i wiesz co mnie boli? że w głowach się pierdoli, zakłócony pokój ludziom dobrej woli, jestem Bogiem, uświadom to sobie, i ty też jesteś Bogiem, tylko wyobraź to sobie, sobie....

Komentarze

  1. uklad-starszyzna4 listopada 2002 02:54

    jak dzieci, jak dzieci ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. sam se "jak dzieci" ,uklad ;)Instruktor bardzo sie staral, i na pewno zrobilo mu sie niezwykle przyjemnie, ze zostal uhonorowany tulipanem :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. noże? tulipany? tryskająca posoka? hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. hue,hue,hue....:)))
    a mnie cóż weny brak.Nawet pokłócić się porządnie w necie nie potrafię.Ehhhhh....

    OdpowiedzUsuń
  5. a ten no rym - pizdy...to raczej z osobizdy się mi kojarzy....?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tu wam obywatelko udostepniam bezpłatnie arcydzieło polskiego hip-hopu a wy co? rymów się czepiata?, liczy się wydźwięk czyli wybźdzwięk jak pisał pewien semita z Łodzi co kalał polski język i nie tylko ...

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękny ku.wa ten bonusik, aż mnię oczy rozbolały - za szybko siem posuwa:0

    OdpowiedzUsuń
  8. taaaak, posuwa to dobre słowo!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KTO WIE jak ustawić PRĘDKOŚĆ scrolla??

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich najnowszej plyty nie kupita, tylko bedzie do zassania w necie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty