Enigma

Łażąc dziś z Perym po lesie Kabackim, odkryłem przedziwne konstrukcje, jakby zdewastowana przedwojenna oczyszczalnia, betonowe koliszcza, jakieś zawory, cuda wianki, a wszystko ogrodzone siatką na betonowych słupach wygiętych górą (tam gdzie miejsce na drut kolczasty) do wewnątrz (!!!)
A przed wjazdem na wojskowy teren tablica informująca że w latach 1936-39 mieściło się tu Wojskowe Centrum Dowodzenia i właśnie to tu złamano kod "Enigmy"!
Tyle razy tamtędy przechodziłem i nie chciało mi się rzucić okiem, no, no ...

a to jakby kto nie wiedział jakim byłem żołnierzem! ;-)

Komentarze

  1. nooo zwala z nóg ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wot, tajemnica odkryta

    OdpowiedzUsuń
  3. a też jesteś TAKI przystojny ? :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. ty tuv musisz byc bykiem, furda enigma liczy sie przystojniaczek, tylko prawdziwy byk spytałby sie jeszcze czy to może złote albo chociaż pozłacane ...
    ;-)
    nota bene przystojny jestem jak sam apollo
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, że mjr przystojny jak cholera, aż sam nabrałem chętki, ale coś wyczuł aż hełm zdjął :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hę ? tzn.jak zdjął to błysną tym co ma pod hełmem ??? hih,hi,hi,hi......

    OdpowiedzUsuń
  7. mjr dotkniety do żywego26 listopada 2002 06:47

    no, no! - włosy to mam całkiem w porządku, zadnych błyskań itp, mozna by się od bidy uczepic innych moze rejonów mej apollowatości ale na Zeusa nie włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to ANDY powiedział !
    A raczej zasugerował ...
    Jam niewinna jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tu mnie mrosze na Andiego nie zwalać, Andy jest w porzo, Andy powiedział żem piękny ...

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak na marginesie : faktycznie KAŻDA rozmowa z chłopem na penisie się kończy czasami kocim...:))))
    aaa i dlatego PO stosunku kotki wydają taki paskudny wrzask. Bo je wyciąganie tego zakrzywionego boli ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tuv, z matemytaką to jako tako, ale niedomyślna jesteś, on hełm zdjął aby hm zabezpieczyc się, że też ja tak muszę kawę na ławę, a włosów to on ma ci dostatek, nie bojsia diewoczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale musisz przyznać żeś PRZESADZIŁ ! z tym ziarnem...
    pelikany hi,hi,hi,hi....

    OdpowiedzUsuń
  13. A z kobitą rozmowa kończy się na słoniowym penisie - przyganiał kocioł garnkowi! he he he

    MJr a Hendrix dziś miałby 60, słucham go sobie...

    OdpowiedzUsuń
  14. zasadniczo w TYM wieku już by głosu nie miał....specjalnie dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nieśmiało przypominam że HENIEK słynął raczej jako GITARZYSTA a nie wokalista ...

    OdpowiedzUsuń
  16. a tak na marginesie to plotkarki z Was ze hej! tylko o kocich chujkach było czy coś jeszcze?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. tumanem muzycznym bedąc sie błędy robi...
    a tak swoją drogą : jaką wódkę pijasz ????:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. tak na marginesie ostatnio podchodzi mi golden rum na słodko lub tequila na wytrawno ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty