P.R.L.

czemu nikt nie zauważył WRONY w poprzedniej notce?
)-;

Komentarze

  1. Te, niby major, szarże powinieneś znać, a mnie tam pułkownikowstwo wypominasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. teee, gienierał!, ty sie ciesz że cie za synka nie przymkli a nie bedziesz mi tu wężykiem błyskał ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeee bo te wrony takie czarne som...:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Posłusznie melduję, że to nie ja pisałem, któś się był podszył pode mnie.

    A szarże trzeba rozpoznawać, bezwzględnie, jak u nas w Gwiezdnym Miasteczku pod Moskwą!

    OdpowiedzUsuń
  5. gen. Petelicki - gen. Hermaszewski23 października 2002 10:09

    He he - Miras to był dowcip ogólnowojskowy :-) No ale Ty to jesteś (na różnych listach podpisany) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hermaszewski - major23 października 2002 10:10

    No trudno, ganiam z tymi paczkami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie krakala, tom nie uslyszala.

    OdpowiedzUsuń
  8. wrona to smutny ptak!
    Raz KTOŚ napisał: "rozdziobią nas kruki i WRONY".

    OdpowiedzUsuń
  9. generałów jak psów, kuuuwa tylko szeregowych brakuje ....

    OdpowiedzUsuń
  10. kurna
    nie mam na nic ochoty
    nie mam ochoty
    nic nie mam
    czy to jakis pieprzone jesienne nawiedzenie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie sie dowiedzialam o Lidce, k... mac, a to dziwka!

    OdpowiedzUsuń
  12. MEJL DO KUSTOSZAWróć do box (List nr: 1/15)
    poprzedni
    następny

    Data: Sobota, 26 Października 2002 10:54
    Od: mariusz służewski
    Do: kustosz@polskaludowa.com
    Temat: dokumenty

    drogi kustoszu

    czym to wyslac?, tzn w jakim formacie?, mam skaner :)

    zafascynowany muzeum prl zrobilkem kipisz w barku gdzie jak
    wiadomo zawsze przechowywuje sie stare dokumenty, lata 70 i 80-e
    mam:
    * ksiązeczke GOT przyznajacą srebrna odznake 1969
    * dokumenty wypiskowe z wojska w stanie wojennym, ze oto jestem
    obronca ojczyzny i nalezy mi sie... 1982
    * legitym honorowego dawcy krwii przyznajaca srebrna odznake 1980
    * ksiazeczke autostopu z kuponami 1978
    * legitym powszechnej odznaki sportowek 1975
    * legitym ratownika wopr 1977
    * stary paszport 1989
    * legitym szkoly metodystow 1973
    * karte gwarancyjna motoroweru pony 1988
    * bilety miesieczne 1976
    * legiyumacje szkolne
    * karta uczestnictwa zdobywajacego sportowa odznake XXV lecia PRL
    * legitymacja szczepien p/gruźliczych BCG 1964
    * legitymacja SZSO 1974
    * legitymacja zwiazku kynologicznego 1985
    * ksiazeczki PKO 1972, 73, 80
    * ksiazeczki walutiwe 1984, 90
    * legitym acja instruktora powszechnej samoobrony 1978
    * legitymacja uczniowska izby rzemieslniczej 1987
    * dokumenty studenckie z lat 1974-87
    * legitymacja PKP znizki!!! 1976
    * legitymacja ZSMP 1978
    * bony pewexowskie
    * cenzurowane listy
    * pieniadze
    i kupe innych

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty