rezerwa


z tą chustą to były jaja, że hej!
robiłem zawodowo chusty i fale innym za przepustki, fajki i alkohol a o swojej jakoś nie pomyślałem, motywy zrywających kajdany dłoni i pohańbionych dziewic jakoś mnie nie fascynowały a zrobiłem ich dziesiątki...
swoją chustę zrobiłem w 20 min, przed samym wyjsciem, flamastrami i długopisem ...
i tak mi ją d-ca komp zarekwirował, bo stwierdził idiota, że nie może być victorii nad armią...
więc mu powiedziałem, że ta "fałka" tyczy naszego wspaniałego występu na mundialu...
a ten kretyn, że wcale tego nie widać no to po lewej stronie dopisałem:
Polska - Włochy 0:0
Polska - Kamerun 0:0
Polska - Peru 5:1
Polska - Belgia 3:0
Polska - ZSRR 0:0
Polska - Włochy 0:2
Polska - Francja 3:2
no i przeszło - wyszedłem do cywila w chuście!!
a po latach mam wyniki pod ręką
;-)

Komentarze

  1. Mosiek, ale Ty daj szansę nam na obejrzenie tej chusty (wczytuje sie u mnie nawet na sztywnym łączu że ho ho), może cos mniejszego? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mjr do andiego16 marca 2002 23:48

    to ta kapryśna interia, daj jej szanse, potrzymaj chwilę, raz wejdzie i będzie ok
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem, ale ja bezchustowy bażant to mnie to nie rusza (swoją drogą ciekawa jest ta legenda o jakimś nieistniejącym pewnie bażancie, który szedł falowo i wyszedł z chustą, gdzieś z jednostki w Szczecinie czy w Przemyślu :-0
    Zresztą wychrzaniłbym toto (Mama ma do tej pory pretensje, że nie mam zdjęcia w mundurze, 'bo ci tak dobrze w nim było', no i wytłumacz jej że to zupeeeełnie odwrotnie było :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwaga! Ogłaszam alarm! Nasi chłopcy w Afganistanie! Major wciągaj portki, chustę i co tam masz jeszcze i ruszaj - kierunek Jalalabad, 2.97 mil na północny wschód od Mohmand Darrah, Afganistan (ćwiczenia z topografii co najmniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak te wasze zabawki...hehehe..cmok

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty