;-))

urodzinowa jaszczurka dla majorka
od ...

Komentarze

  1. Heepi bersdeeej tuuuu juuuuuuu!!!
    Heepi bersdeeej tuuuu juuuuuuu!!!
    Heepi beersdeeej diiir emjoteeer!!!
    Heepi beeeersdeeeeeej tuuuuuu juuuuuuu!!!
    (Wyobraź sobie, że jestem Marylin M. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A za rok mjr dostanie krokodyla?
    Kwiatek dla Ciebie @-->-->--

    OdpowiedzUsuń
  3. Nomah Marylin Manson?????? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Major - wszystkiego naj! Nasze kawalerskie!

    Nomah - ale Monroe, nie Manson? :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaszczurka juz byla, hepi juz bylo, co by tu jeszcze ? a wiem ! smacznego torta:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego majoru!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj.. naj.. naj .. lepszego w Twoje święto ..cmok cmok cmok -)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. i jeszcze ja sie skromnie dolacze do tych wszystkich zyczen
    szczescia mjr :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem trochę taka Marylin Mansoe ;)))
    Ale dla Ciebie, Mjr, śpiewałam to jako M. Monroe!

    OdpowiedzUsuń
  10. mjr do wszystkich7 lutego 2002 10:54

    jaszczurka i piosenka Marylin M. i kwiatek i ciepłe słowa - dzięki, dzięki, dzięki ...
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty