13 grudnia

....
- oooo 13 grudnia!
- coś Ci mówi ta data?
- a powinna???
...

Komentarze

  1. ... a _powinna_?

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm...ciekawam jest TWOICH wspomnień.Z wieku wnioskuję że coś tam mogłeś robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he he, spał i sie wkurzał jak go budzili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powinniśmy kochać ludzi na tyle, aby dla nich kochać ich występki, a nie powinniśmy nienawidzić występków na tyle, aby dla nich nienawidzić ludzi.""czy powinno ???..cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie siedzę...dobrze że odnośnik dałeś,a mnie się wydawało że sporo tu czytałam...Z takiego punktu widzenia nikt,nigdy mi nie mówił o tym...Zero muduru w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Ano mówi.Byłam dziecięciem i mam mgliste wspomnienia,ale jedno pamiętam jak nic......Pamiętam żołnierzy chodzących po ulicach,ubranych w mundurki i jedyne,co mi wtedy przychodziło do głowy,to to,że żołnierze należą do armii niemieckiej i że mam znowu wojnę.Omało młodszego brata z tego tutułu nie udusiłam,bo chcieliśmy się schować.Gdzieś tam za drzwiami staliśmy z zakrytymi buziami.bo przecież oddech mógłby nas zdradzić.......
    I takie są właśnie moje wspomnienia:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mówi, tylko szkoda, że nie dokladniej...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty