WSZECHOBECNA MIŁOŚĆ

jesteś wszędzie
na zawsze
bo jesteś MIŁOŚCIĄ
w bandanach
i w papierowym niebo-piekło
w owocu bielunia
i w poduszce-biedronce
w zapachu "Cuby"
i w magicznym niebieskim pudełku
ze słowami o wiecznej miłości
w srebrnej kobrze
i w trąbalach (chczyn, chczyn)
w rumianku przyszpilonym
(osłania nas przed światem
jeden biały rumianek)
i w rzemyku do krępowania
w plastikowej piłce z Halloween
i w składance Doorsów
(a jeźdzcy burzy śpią)
w uschniętej żółtej róży
i we flaszce po tequilli
w czujnie włączonym CB
i w Zestawie Bezpiecznego Lądowania
{brrrrr - ta wizytówka)
w mopy fish
i w chcę ciebie jak
rozprażona ulica ulewy
w bilecie na Kult
i w papudze do drinków
w muszli winniczka
i w czarnym staniku
w komputerowych hasłach
i w blogu
w spince do włosów
nad moją głową
i w albumie ze zdjęciami
w suce plączacej się
pod moją klatką
i w klapkach pod wieżą
w naszywce "Dżemu"
i w różowych glinianych króliczkach
w Małyszy
i piosenkach Sade
w zakazie zwałki
i w pamięci suchych bukietów
w Twoich zimnych dłoniach
i w moim kołaczącym sercu
i w mojej szalonej głowie
i w marzeniach o szczęściu
jesteś wszędzie
na zawsze
bo jesteś MIŁOŚCIĄ

Komentarze

  1. to jest fantastyczne ! :) ye,ye,yeeee !!! :))))))))

    Jak dobrze wpaśc do Cię na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość ma tyle twarzy i znaczeń ......
    Wciąż rozmyślasz. Uparcie i skrycie.
    Patrzysz w okno i smutek masz w oku...
    Przecież mnie kochasz nad życie ?
    Sam mówiłeś przeszłego roku...
    Śmiejesz się, lecz coś tkwi poza tym.
    Patrzysz w niebo, na rzeźby obłoków...
    Przecież ja jestem niebem i światem ?
    Sam mówiłeś przeszłego roku............cha cha cha...cmok ..a może teraz o samotności ....a może masz racje bo
    "Dzięki miłości człowiek może rozwiązać generalny problem ludzkiego istnienia- przezwyciężyć uczucie osamotnienia" .... cha cha cha ..cmok cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  3. trudno cierp ale jest to mój „konik”..cha cha cha
    ... "nie wie nic, że jest moja,
    Czas ją syci jak wino,
    Wyobraźnia upiększa...
    Moją miłość jedyną,
    Moją miłość największą.
    I nic nie powiem jej broń Boże,
    Nie powiem nic umyślnie,
    Dopóki milczę to ją mnożę,
    Gdy wyznam wszystko... pryśnie.
    Więc nie wyśpiewam mej miłości,
    Niech nie wie co się dzieje,
    I nieświadoma swej piękności
    Niech w myślach mych pięknieje......zaspiewala sabinka..occhhhh rozmarzyłam się ..cmok

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa.... rodzisz cos tak niklego ostatnio u mnie jak nadzieja...
    dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  5. i w śniegowym puchu,
    i w w wojnie na kulki,
    i w gwiażdzistym zimowym niebie,
    i w worze św.Mikołaja,co prezentem przecudnym CIEBIE mi przyniósł.....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidze hipisow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jebane, brudne, długowłosy ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty