TV

Przebywanie przy włączonym telewizorze to katorga!
Mam ze sto kanałów z czego połowa po polsku. Króluje chłam bez granic - kretyńskie telenowele, kretyński BB, kretyński wrestling, kretyńskie reklamy. Filmy wszystkie podobne - wybuchy, pogonie, ciągła strzelanina, mordobicia, przemoc. Pan - zawsze muskularny półbóg, pani - zawsze laska z cycem na cały ekran. Szmal, szybkie sanochody. Jałowy, ogłupiający świat. A zboczone kreskówki, a podglądacze, a głupie gadające głowy, a zalew jednorakiej, miałkiej muzyki rodem z mtv, tacy sami idiotyczni prezenterzy, takie same teleturnieje, taki sam gówniany syf!
Mnie to nudzi, ale dzieciaki mając to ciągle przed oczami muszą się wypaczyć. Media kształtują ogłupiałego konsumenta bezwartościowej papki zamulającej mózg. A może przesadzam, może jestem staroświecki dupek, może tylko ja się męczę usiłując z tego chłamu wyłowić te parę procent wartościowych programów?

Komentarze

  1. Ja Ci cos powiem. TV nie oglądam od dawna. A jak oglądam to się denerwuje...

    Polecam spacer z dziećmi do lasu (może byc Powsin vel. Kabaty)

    A poza tym... obserwując modziesz w TV z przerażeniem zastanawiam się co wyrośnie z tego pokolenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety tocze (przegraną) wojnę domową o tv. Masz rację, to absolutne gówno, są domy jednak daleko za górami za lasami gdzie nie ma telewizora. ... I żyli tam długo i szczęsliwie...

    OdpowiedzUsuń
  3. piszę z nadzieją na koleżeńską przysługę. Nawet Cię za to przepraszam. Wiesz od jakiegoś czasu mam ochote sobie - podobnie jak wy - popisać, zwyczajnie , niezwyczajnie. Moja wiedza jednak nie wykracza poza podstawowe info o internecie, więc p[roszę Cię, Byś powiedział mi jak mmożna sobie zrobić taki BLOG. Jakiekolwiek informacje, choćby gdzie znajdę?
    Z góry pieknie dziękuję,
    maciej

    OdpowiedzUsuń
  4. hej:)
    a ja pamietam, ze jako dziecko zasadniczo mialam embargo na tv. czasem mialam o to pretensje do rodzicow, ale teraz wcale tego nie zaluje i mysle, ze metoda byla dobra. ogladanie tv wybiorczo, a nie jak leci jest z pewnoscia zdrowsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dawać dzieciom telewizji

    OdpowiedzUsuń
  6. ...nie zabraniac na chma, broń Bó, ale po prostu zlikwidować telewizora. A za przeproszeniem, tp kto tym dzieciakom te 100 kanałów tv kupił? Kablówkie , czy inną satelitke montował? Same son=bie płacą i oglądają?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja generalnie mam spokój,video zepsute w tv poszła głowica,.....
    No i od razu nastój siem zrobił,jakoś tak spokojnie i na rozmowę jest czas....

    OdpowiedzUsuń
  8. mooocna jesteś i taka więcej skrajna - internet też?, ileż tu śmieci, magnetowid też? (jw), a książki?, też jest kupa chłamu!, wypierdolić wszystko z kąpielą!, wracajmy do jaskiń, bo w mediach króluje chłam, przekazujmy sobie informacje konspiracyjnie, tajną plotką powtarzaną szeptem z ust do ust, i najlepiej ocenzurowaną przez jakiegoś światłego wodza!!
    chodziło mi raczej o problem o to czy pokolenia różnią się w ocenie "chłamu", czemu ja /40-latek/ uważam BB za chłam a moje dzieci (18) nie /bo jest socjologicznie fascynujący (!?), kurna ich olek/, czy to tylko różnice pokoleniowe, domyślam się że niedługo WSZYSTKO będzie dostępne w mediach, będzie można zaspokoić najdziksze instynkty tak że REAL TV to przy tym pryszcz, jak limitować dzieciom TV, do jakiego wieku, przecież kiedyś muszą same wybrać (to mi przypomina stary dylemat czy posyłać dzici na religie i często spotykany tekst - póki jest dzieckiem niech chodzi, jak dorośnie sam wybierze, hi hi), chodzi o problem nadchodzącej wszechdoktrynacji czy wręcz autodoktrynacji itd, itd ....

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę, że wyzdrowiałeś ;-))

    Zajrzyj sobie w http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1065782 (co "afgańce" robią w Polsce, niektóra młodzież ma inne rozrywki he he)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedys sporo, no mnostwo!!! czasu spedzalam przed TV, teraz w ogole! To bezsens. Ale komp tez trzeba ograniczyc:-)))

    Ogolnie w telewizorze nic ciekawego nie leci, mozna umrzec z nudow!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa, te sto kanałów to nudziarstwo, no może jeden, dwa od czasu do czasu dadzą się obejrzeć, nuuuudyyyy...

    OdpowiedzUsuń
  12. W telewizji ciezko o przyzwoity i wartosciowy program, a jezeli juz sie taki trafi to w srodku tygodnia przewaznie o 1 w nocy.
    PROPONUJE ZABRAC DZIECIAKI DO TEATRU ten jeszcze nie "zszedl na psy".

    OdpowiedzUsuń
  13. na pulsie jutro idzie ojciec chrzestny..dwa tygodnie pozniej przebudzenie z de niro i wiliamsem. Niedawno na jedynce szla lolita z Ironsem..nie jest az tak zle, tylko trzeba wiedziec co ogladac :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ok!
    Nie wiedziałem, ze Twoje dzieci są 18- latkami. Bo takie dziecko już chyba troche umie odróżniac dobro od zła? Chłam telewizyjny od nie- chłamu?

    OdpowiedzUsuń
  15. oj obys sie nie zdziwil

    OdpowiedzUsuń
  16. COOO!?! Dzieci zmuszają cię do oglądania telewizji!?!
    Czy ty w ogóle przebywasz z dziećmi w jednym pomieszczeniu!?! Nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz włączyłem u Ciebie telewizor.
    Chyba pomyliłeś swoje dzieci z kimś innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej :(
    masz rację Synu
    dałem plamę, to zmutowany stary text, już go poprawiam, nie wiedziałem, że tu zaglądasz, chodziło mi raczej o poruszenie problemu mediów, będę ostrożniejszy i dokładniejszy na przyszłość
    dziękuję, przepraszam i obiecuję poprawę
    ps
    zdecydowanie nie mylę Was z kom innym, bądź pewien ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty