Gdybym był bogaty dabadibudibudibudibidibudibudam

Mam do opatentowania ciekawą woltę myślową.
Jeśli mam jakieś mocne potrzeby i uważam, że świat jest podły i niesprawiedliwy bo nie mogę tego osiągnąć to WYOBRAŻAM sobie dwie rzeczy:
1. co bym zrobił gdybym był superbogaty i mógł wiele?
2. co bym zrobił gdybym był bogiem i mógł wszystko?
Np. A/ zdradzono mnie, lub B/ płonę nieodwzajemnionym pożądaniem.
1A/ zastrzelić kurwe, pobić, pozbawić wszystkiego, upokorzyć?
1B/ kupić ja sobie, przykuć do łóżka i rżnąć kiedy tylko mam ochotę?
KRETYNIZM!
2A/ pozbawić mózgu, przenieść pariasem do Indii, zamienić w żabę?
2B/ wmontować w jej rozum (serce?) miłość do mnie?
ZGROZA I GÓWNO WARTE OSZUSTWO!
I zaraz widzę, że potrafię wykoncypować tylko bezwartościowe erzace, a rzecz satysfakcjonująco mogę załatwić tylko tu i teraz, siłą własnej osobowości lub ... bez żalu pogodzić się z porażką.
Mnie to pomaga, a może po prostu mam za małą wyobraźnię?
Choć nie, nie wydaje mi się by była za mała!
Bo w tych mentalnych podróżach dzieją się rzeczy niebywałe.
To oczyszcza.
I uczy pokory wobec realnych możliwości.

Komentarze

  1. A.zmienilabym plec, wyznanie i zostala Tewje Mleczarzem.
    B.stworzylabym swiat na nowo
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zapytowywuję dlaczego to się obraca wokół seksu li tylko?

    Z racji oczyszczających NOCNYCH snów? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. taa
    pokora ma to do siebie, ze chociaz bys nie chcial to musisz

    OdpowiedzUsuń
  4. he he
    to było "np."
    a że u mnie naprzykłady tylko o sexie?
    zdrada i pożądanie to nie tylko sex, ale fakt blisko ...
    może to dla mnie ważne?
    ważniejsze od zdrowia?
    pieniędzy?
    przyjaźni?
    a może to przypadek?
    a może nie?
    he he
    mały psychoanalityk

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm,Freud miałby nad czym myśleć :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie zgadzam z tuv, na przykład to mogło by być jakby gołąb mi na pagony narobił a) wyjmuje shotguna i robie w nim kilka dziurek, b) wypijam red bulla i lece razem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tak bez związku,widział Pan,panie majorze meteoryty z komety Halleya dziś w nocy?
    -i jeszcze, ja lubię komentarze czasami się wpisuję i co będzie jak się je skasuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. ho ho mamy eksperta!
    nie, nie patrzyłem choć wiem że dziś maksimum roju Orionidów, było sporo chmur
    ps
    żadnego kasowania nie będzie
    :)
    ps2
    zapraszam do linka astrohobby

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty