Emerytura

Moje Państwo, Polska (obojętnie czy Ludowa czy tylko Pospolita, komunistyczna czy prąca do drapieżnego kapitalizmu) przez całe dorosłe życie zabierała mi pod przymusem i wbrew mej woli lwią część moich zarobków, dając w zamian ochłapy, wydawała moje pieniądze na co chciała, na Nowe Huty i godne życie elyty władzy a teraz każe mi udowadniać te kwoty, bawić się w Filipa Marlowa, śledzić losy upadłych zakładów i meandry prywaciarzy, błagać działy finansowe o papiery sprzed lat - wszystko dla mego dobra i koniecznie, kurwa, na druku RP7!!
Bo inaczej nie dostanę nawet tych nędznych kilku stów emerytury - to poniżające.
CHUJ IM W DUPĘ SKURWYSYNOM

Komentarze

  1. zapiskizpiwnicy7 września 2001 11:13

    ja tam nie wierze w żadną emeryturę, jak sobie człowiek nie zaoszczędzi to zdechnie z głodu...na starość..a może nie dorzyje...

    OdpowiedzUsuń
  2. radzę sobie jakąś polisę wykupić,bo nawet druk RP7 nic nie da jak budżet pustkami będzie świecił :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki....

    niech zgadne...

    wniosek, świadectwa pracy, rp6, rp7 no i n9 w wypadku renty...ale chyba nie renta no nie major....

    tak działa moja 'fabryka'....przeze mnie równiż znienawidzona...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty