Agencje towarzyskie

Różne miewałem "zajobki".
Ostatnio zbieram wkładane za samochodowe wycieraczki wizytówki agencji towarzyskich, takie czasy, kiedyś się zbierało znaczki...
Mam 450 egz. ze 130 warszawskich przybytków rozkoszy.
Fajnie jest patrzeć na ewolucję, zaczynają pojedyńcze cichodajki, potworna grafika i papier, łączą się i rozchodzą, powstają filie, dominujące i uległe, żółte, czarne, ruskie i znad Wisły, pokazują się nieśmiało pierwsi faceci dla panienek, gejów jeszczio niet, druk, kolory, mapki, slogany (mnie się najbardziej podobają "francuski w cenie", "jestem sama w domu", "my jesteśmy dwie top-modelki", "full service", "u nas czysto i bezpiecznie" (!?!), "biusty od 2 do 6" i nieśmiertelna "3-cia godzina gratis"), drinki, szampan, piwo, striptiz, TV-erotic, go-go, wanny, lustra, sauna, masaże, dżakuzi itd itd.
Może ktoś ma podobnie i się powymieniamy?

Komentarze

  1. iq zmartwiona o gang16 września 2001 08:53

    Gang ty lepiej uwazaj ;o)!

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, no co Ty? Przecież on pisze o dziwnym hobby i tyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tylko moralnie jednoznaczne karty telefoniczne, ale tez z przewaga formy nad trescia ;)

    PS
    Majorze, po co Ci tyle cookies??? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Mikiłej ostatnio na spacerze dopadł jakieś papierzysko - okazała się nim być taka właśnie ulotka zza wycieraczki.. zapytam, moze ci odda.. noo.. chyba, ze sam zaczął zbierać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim miescie niestety jeszcze nie spopularyzowane....
    a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. ok Major,
    nadrabiam właśnie wakacyjne zaległości w czytaniu Twojego bloga...hahahahaaaa....
    jak mi tego brakowało!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzyj do mnie...
    Zamieściłam coś co Ci sie spodoba )))) (Modlitwa dla zestresowanych) - z dedykacja dla Ciebie))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Może pozyczyłbyś mi swoje zbiory do zeskanowania??
    Mam trochę na stronie http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org/agencje/ - te Twoje 450 sztuk nieźle by dało kopa stronie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty