OBCY - 8 pasażer Nostromo

Czasem czuję się jak OBCY - 8 pasażer Nostromo. Różniący się tak od innych, że uniemożliwia to porozumienie, zostaje tylko nienawiść i chęć eksterminacji - kupić strzelbę i walić w te głupie, zakłamane, bezduszne stwory, które tysiącami plączą się wokoło, śmierdząc zawiścią, tępotą, egoizmem i zimnym okrucieństwem.
I wtedy spotyka mnie coś miłego, bezinteresownego i ciepłego - jakiś darmowy odruch miłości, który wraca mi wiarę w świat.
Aż do następnego razu gdy czuję się jak ...

Komentarze

  1. eno..zdecydowal bys sie..ja tam uwazam ze "ludzie to gnoje, dbaja tylko o swoje, nie pomoga nikomu a trzeba pomoc..."

    wiesz kiedy zaczalem tak myslec? w 1992 w jarocinie..i bynajmniej nie z powodu punkow ktorym i ja bylem. Z powodu ochroniarzy i calej tej SYFIATERII, ktora byla tam ponoc "normalna" miala organizowac, porzadku pilnowac, pomagaca ludziom.

    napisze o tym kiedys u siebie -)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapiskizpiwnicy16 sierpnia 2001 04:07

    mjr-s cenię cię za szczerośc, niezłe teksty i hmm bedę zaglądał...

    OdpowiedzUsuń
  3. majorku, tak to jest... prawda... czasem to jest Rzycie a czasem Życie...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bylam pewna, ze to tylko ja tak mam..

    brzydze sie, a jednoczesnie korzystam kazdego dnia z tej umiejetnosci, ktora nabylam wsrod narodu EUROPEJSKIEGO... umiejetnosci usmiechania sie

    dzieki temu uchodze za niezwykle mila i przyjazna osobke...nawet keidy wewnatrz wypelniona jestem po brzegi piorunami i qrwami

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurwa, żebym to wcześniej przeczytał nie byłbym taki grzeczny w komentarzu do "Gangreny" EŁUROPEJKO

    OdpowiedzUsuń
  6. a zebym ja to wczesniej przeczytala, nie bylabym ta kamila w komentarzu w ksiedze gosci

    OdpowiedzUsuń
  7. OBCY-8 pasażer Nostromo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty