GWIZD

/suicidalmaniakowi/
Pierwsze dwa dni po urlopie spędziłem nad "Gwizdem" Jamesa Jonesa co tak mnie wkurwiło, że się upiłem, miałem to napisać wczoraj ale już nie chciałem, napruty, deptać klawiatury.
Bo ta książka jest ZA PRAWDZIWA, jest jak, jak walenie konia ...
Mimo, że w moim życiorysie nie było dżungli i zwielokrotnionej śmierci "Gwizd" jest DOKŁADNYM opisem moich stanów poarmijnych ("Amerykańscy chłopcy" i któryś z tomów 08/15 tylko to musnęły) to cholerne bujanie się między wściekłą agresją a apatyczną alienacją, to poczucie, że jesteś, kurwa, z innej bajki - ŚCIANA, ZASŁONA Z MGŁY ...
PS
co za kurewska mania wybijać do nogi wszystkich swoich bohaterów, czyżby przed śmiercią stary Dżej-dżej myślał, że jest pieprzoną Agatą Christie !?
PS2
nie żal mi Prell'a, to nie Prewitt a nawet nie Witt, Prell jest ... pusty ?!?
PS3
DZIEWCZYNY !!! - czytajcie tę książkę (a przynajmniej kawałki o seksie), jeśli reszta facetów na tym łez padole ma podobnie do mnie to znajdziecie w niej najbliższy prawdy opis męskiego seksualizmu
Ku chwale Ojczyzny...

Komentarze

  1. dzięki MJR-s, ja nawet nie starałem się jej opisywać, bo bym nie umiał...zrobiłeś to doskonale.........
    jest kilka stron które nie da się przeczytać bez wódki , a nawet ona jest za głupia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z którego to roku? (Gdzie mam qrka biec - do księgarni czy do biblioteki?) - wódka w domu jest jakaś, chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mjr-s najgorsze dla mnie że pękli wszyscy w momencie kiedy wyszli na prostą..... prosta po prostu okazała się ..... za prosta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwizd - James Jones
    Wydawnictwo DaCapo
    Warszawa 1994 rok......

    OdpowiedzUsuń
  5. andy to suicidal.22 sierpnia 2001 07:03

    Thnx, zaraz się rozejrzę za nią (chyba jednak już nie do kupienia, może antyqvariat).

    Stary kawał: co to antykwariat? Małżeństwo po 20 latach - ona antyk, on wariat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. andy (upierdliwy)22 sierpnia 2001 11:42

    "Gwizd" wyszedł jednak w 1993 roku...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty