17 tysięcy

tyle dni przeżyłem

Komentarze

  1. He he ma się program do biorytmów?

    Cytat z czatu jakiegoś naprawdę dziecka, które chciało ze mną randkować: Ona: "To co Ty, kurwa, taki stary? Ja: To co Ty, kurwa, taka młoda?". Po czasie dopiero zrozumiałem bezsens naszych surowych ocen...

    OdpowiedzUsuń
  2. masz 40pare lat??? powaznie??????

    OdpowiedzUsuń
  3. Też stary trochę nieuważnie czytałeś... Ale tak naprawdę duch się liczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapiskizpiwnicy27 sierpnia 2001 05:08

    jeżeli noc liczyc za 8 godzin to jestes w moim wieku...

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że duch się liczy!! :) bardzo się liczy :)

    (i z duchem trzeba się liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. duch jeszcze raz27 sierpnia 2001 06:23

    po konsultacji z onetem wychodzi, że przeżyłam zaledwie 10537 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i na cholere ten temat?? teraz nie wiem w koncu ile gosc ma lat a nie lubie nie wiedziec... no.....

    OdpowiedzUsuń
  8. andy - duch-kobiety (głosem swojego ojca)27 sierpnia 2001 11:09

    To Ty młoda koza jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. duch-kobiety do ojczulka :)27 sierpnia 2001 15:15

    noooo! młoda duchem! :) 29 jesieni stuknie mi w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe staruchy... ale lubie starcow ;-)))

    Tylko ze Gangrena czuwa... a w kolejce jakby co;) Munieczka nasza kochana stoi... to niestety ja odpadam. hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubie siksy he he

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty