Reakcje na dziewice ze Szkieletczyzny

Masz Andy absolutną rację, to tylko z pozoru jest śmieszne, wstydzę się tego do dziś.
Umieściłem ten tekst bo NIKT nie zareagował na kretyńską czastuszkę z SASZKI i na /dla mnie/ absolutnie wstrzasającą MELINĘ, spodziewałem się w pierwszym przypadku choćby śladu dyskusji o granicach czarnego humoru i granicach przyzwoitości (np kawały oświęcimskie)a w drugim chyba życzliwego klepniecia po plecach pt "Przejdzie, minie", no i puściłem w bój dziewice bo byłem pewien że znajdzie się błędny rycerz - fajnie, że to Ty...
Mam wiele głupot na sumieniu, właśnie głupot, pewnie dlatego, że jestem porywczy i lubię błyszczeć, jeszcze nie raz zawstydzisz się za mnie ...

Komentarze

  1. no-no, zrobiłeś tym wyznaniem wrażenie na pomidorze, pikantuję Cię w takim razie najlepszym moim sokiem; na razie jedna szklaneczka; zobaczymy, czy zasługujesz na więcej;
    Dzień Dobry?

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, rozśmieszyłeś mnie tym błędnym rycerzem, fakt czasem podrywam mego przyciężkiego Rosynanta do cwału (niepotrzebnie i też porywczo). Tak chyba było w tym przypadku

    Każdy ma swe szkielety w szafie...

    Pomidor, a ten soczek to napewno tylko czysty soczek, koło żadnej Krwawej Mary on nie stał? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ha...zastanawiam się czemu do Ciebie tak czesto zagladam Majorze..fakt teksty są świetne ale chyba nie o to tu chodzi...po prostu za każdym razem jestem w coraz wiekszym szoku...oj barwne było Twoje zycie..oj barwne...

    co do szokowania to myślę że gdybyś zainstalował sobie licznik to sam byłbyś w ciężkim szoku...ale myślę że nie o to tu chodzi, no nie??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty