DZIEWICE ZE SZKIELETCZYZNY

Wracam gdzieś z Polski, kombiakiem, z Perym na pace.
Za Kielcami dwie młodziutkie panienki machają "na stopa" - takich okazji się nie przepuszcza, staję, do Warszawy?, OK.
Pakują się na tylne siedzenie, zagadują, śmieją się, dowcipkujemy.
Zapada zmierzch.
Myślę - trzeba jeszcze odeszczać psa, póki nie jest całkiem ciemno.
A było wtedy dość niebezpiecznie, ciągle się słyszało o ruskich reketierach, jeździłem z rewolwerem na drzwiach.
I coś mnie podkusiło, kawałów mi się zachciało!
Zagaduję - "A nie boicie się tak same, teraz tyle przemocy, napadną was kiedy i zgwałcą?"
"Gdzie tam, już dwa lata jeździmy i nic"
Ja wam dam nic, dziewice ze Szkieletczyzny !
Ujechałem jeszcze kawałek i skręcam w las.
Śmichy, chichy coś z tyłu ucichły.
Staję w tunelu drzew.
Odwracam się, podsuwam im pod nosy lufę 38-emki - "Dobra misiaczki, koniec żartów, wyskakiwać z majtek"
Głowy nie dam ale się chyba trochę posikały.
Wytrzymałem tej ciszy ze trzy sekundy, wreszcie mówię - "OK., to był tylko próbny alarm, tak naprawdę stanęliśmy odsikać psa".
Słychać było kamienie spadające im z serc.
I wiesz co mi powiedziały w Warszawie?
Że dziękują i że czegoś się nauczyły.
Ale umówić się żadna nie chciała.
Czemu?
Wiem, wiem - dowcip był GŁUPI !!

Komentarze

  1. No tak. A gdyby któraś z nich była Twoją dziewczyną? Co za diabeł Cię podkusił? Chyba zalewasz, to nie pasuje do Ciebie (albo wkurzyły Cię swoją beztroską). Kto dał Ci papier na te spluwaczkę?

    Ze mną się qrde umów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jestem wq#$$%%^ na Ciebie :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. andy (wypinając podbrzusze)20 lipca 2001 13:53

    To do mnie to girl?

    OdpowiedzUsuń
  4. jak miło mieszkać w Kielcach...:))))

    Kawał był naprawde głupi...choć śmieszny..(teraz..)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że może Opatrzność w Twojej szanownej osobie uchroniła je od złej przygody. Sporo młodych dziewczyn spotyka zły los. Miały szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  6. .kawal byl w tzw. kurwe..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, no.. tego nie przełknę! Popier...ło Cie!!? Albo łżesz! Na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. przykro mi ale to prawda ..:{{

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty