Castle Party & WSW

Wedle rozkazu zazoo!
/popatrz - www.castleparty.com/
moja dziewczyna jest fanem gotyku i metalu (bywałem z nią na koncertach Anathemy, Closterkellera, Vadera (zajebisty!!), Artrosis i temu podobne, Castle Party obiecałem jej już rok temu, chyba jedziemy pociagiem nocnym do Jeleniej Góry dzień przed, może stopem?
zazoo jesteś boska - nie cierpię pisać z doskoku mając zapieprzony mózg i tykanie w uszach, więc narazie tylko tyle - jesteś boska!
majster - przecież ja tego nie piszę na bieżąco, to wszystko niestety plon mojej wścieklizny pisarskiej sprzed 2 lat - brak mi tego teraz, mam nadzieję znów w to wpaść - ale za to przez ten rok zabazgrałem hektary papieru, starczy jeszcze na długo, WSW tam nie ma ale obiecuje dopisać
andy - fajnie że jesteś

Komentarze

  1. andy (anty-WSW)18 lipca 2001 17:20

    "Idzie żołnierz z długimi włosami, WSW go goni Alejami, a ty noś, noś długie włosy.." :))
    Też zęby ostrzę na "bandaży", he he temat wspomnień z wojska jest niewyczerpaną skarbnicą tzw. życia, z braku lepszego określenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. thx panie majorze, kto wie, może zajrzę...
    i thx tak w ogóle!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty