23+23 Zazoo

Wiesz jak się mają nasi rówieśnicy ?
Otóż trzymają się różnie
„Nautilius” dawno poszedł na żyletki
Układ Warszawski – trup
Fortran – trup, ale sympatyczny
Pałac Kultury stoi tylko dlatego, że nie ma pieniędzy na jego rozebranie.
Boeing 707 – chyba trup
latająca trumna Starfighter – śmierdzący trup
a kto pamięta o Dien Bien Phu ?
ale za to triumfalnie rozkwitają:
xero
sztuczne diamenty
bezdętkowe opony
skanery
syntezatory dźwięku
stereofonia
radia tranzystorowe
baterie słoneczne
elektrownie jądrowe
no i oczywiście – DISNEYLAND !!!
Niezłe towarzystwo - nie mam komleksów.

Komentarze

  1. Bardzo to wszystko sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to było rok temu niestety, teraz jest już 23,5 + 23,5... (hehe)
    najbardziej wśród rówieśników odpowiada mi bezdętkowa opona... zastanawiam się, czy by się nie zacząć z nią identyfikować... ale musiałabym trochę przytyć chyba, opona kojarzy się z reklamą michelina!
    a ze swej strony jestem zmuszona (wyłącznie dla prawdy historycznej) dodać do tej listy Pana Prezydenta RP. mój rocznik, rok komety, zawsze myślałam, że z tego rocznika wszystko co najlepsze, a tu... o nie, żadnej polityki! za to z wyglądu jakby bliżej Panu Prez. do opony (choćby i bezdętkowej)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodać jeszcze należy Park Kultury i Rozrywki w Chorzowie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty