no nareszcie...

zakwitły bzy!
i pszczoły sie uwijają na kwiatach porzeczek ....

Komentarze

  1. i legia ma miszcza ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ej no!...jeszcze pąki w powijakach....ale konwalie się szykują do ataku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jebana pełnia, wyłaczyć mózg...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę się doczekać chwili, kiedy zakwitną moje rododendrony, azalie i magnolie. Pąki już są gotowe do rozwinięcia :).Odkąd mam własny ogród zaczynam zwracać uwagę na rzeczy, które wcześniej wydawały mi się mało interesujące... chyba się starzeję (jest jeszcze inna opcja: dziwaczeję) :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co robiles a aptece?
    Pery zachorowal?

    OdpowiedzUsuń
  6. ...gdzie Hitler i Stalin zrobili co swoje, gdzie wiosna spaliną dojrzewa ...
    nie, G. skręciła kostkę na ognisku, ale mnie tam nie było... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Siobhan do mjr-s27 kwietnia 2002 08:03

    tak, wyobraź sobie, ze mam klopoty, tylko do cholery nie musze o nich pisac na blogu.
    Bo niektore rzeczy są zbyt dołujące, zeby o nich pisac, po prostu. I chwilowo wolę sie zająć wlasnie deszczem, a nie dobijającą rzeczywistościa.
    A poza tym po cholere ja to tutaj pisze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam za to co nizej, ale jak sie baba dorwie do tabulatora, to wisz co...

    Chcialam napisac, ze gdybys tam byl moze bys ja zdazyl zlapac, przed tym skreceniem, co?
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, jasna cholera, mjr zrob cos z tym, jeszcze dzis nie wypilam a pijana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm, co by Ci tu poradzić??, może po prostu coś wypij...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. upiłaś się wiosną kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo, że bzy to mniam. cieszy ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też bzy pod oknem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przychodzi murzyn do lekarza i mówi że chciałby być kwiatkiem. Lekarz się zastanowił i obciął mu fiutka. Zdziwiony murzyn krzyczy: "Co panu odbiło?!?!". A lekarz na to: "Teraz jesteś czarny bez".

    OdpowiedzUsuń
  15. bzy?
    juz?
    to może u mnie nie ten klimat?

    OdpowiedzUsuń
  16. hehehe no coments

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty