I to by było na tyle*, czyli koniec i bomba, kto czytał, ten trąba** /by M./

*napis na nagrobku Jana Tadeusza Stanisławskiego na warszawskich Powązkach (Major był zachwycony, jak to zobaczył)

**W. Gombrowicz (Major był jedynym znanym mi człowiekiem, poza mną samą, który z własnej woli Pana Witolda czytał i świetnie się przy tym bawił)

A tak serio, to przez jakiś czas przynajmniej nie będę pisała o tęsknocie, cmentarzach,  zamachach, końcach świata, etc., bo w piątek odlatuję do ciepłych krajów.

kambodza2013.blox.pl

Nie spodziewajcie się codziennych relacji, bo tam net ponoć wiaderkami noszą, ale zrobię, co w mojej mocy, żeby było dokładnie (co najwyżej po powrocie).

Trzymajcie kciuki, żeby mnie nie zjadły motyle!

Komentarze

  1. Powodzenia, wietrz głowę i rób dużo zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. udanej podróży!!! czekam na relację ! łatwego startu,lekkiego lądowania i wiele zwiedzania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Wróżka Ping Pong15 stycznia 2013 02:39

    Masz ostatnie dni roku Smoka, czyli Twojego patrona nieprzewidzianych przemian, a stoisz u progu roku kontemplacji i duchowej odnowy czyli roku Węża patrona głębi ciemnej wody i kosmosu. Zatem może w ramach nieprzewidzianej przemiany cos przywieziesz z dalekiego wschodu, co potem sprawi, że w ramach kontemplacji wejdziesz w głębokie samadhi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak motyle tam pewnie duże!

    Ślę adres pocztowy w sprawie widokówki, prywata to prywata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres mam.
    Co do przywożenia czegokolwiek, to oby nie pasożyty albo zarodźce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to Kambodża to wspomnienie po ofiarach Pol Pota bardziej.
    Mało o tym wiemy. Czytałam, że jest mauzoleum jakieś z czaszkami, że więzienia można zwiedzać. Odwiedź napisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. śnił mi się.Po raz pierwszy od dłuższego czasu...
    Jechaliśmy pociągiem,wiem że jechaliśmy w dalszą podróż.MY - X-men,ja, M,major.
    Spaliśmy wszyscy na czymś - kuszetka? leżeliśmy pokotem,jak śledzie;).
    Major do mnie mówi - żebym się przekręciła na drugi bok jak mi niewygodnie,ja - że już nie mogę leżeć na tamtym boku i zostaje jak jest.W końcu major i M wstali i poszli,wyszli na korytarz?
    Było ciepło,jasno - dzień,miał kamizelkę i opaskę czarna na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  8. do i: przeczytałam historię Kambodży, ale nie była zajmująco opisana. Ciekawiej były opisane czasy bardziej zamierzchłe. Mam jeszcze film "S21: The Khmer Rouge Killing Machine". Jakoś nie miałam przez te 3 lata czasu, żeby go obejrzeć, odkąd go przywiozłam stamtąd. Teraz też mogę nie mieć (2h).
    do tuv: mnie się często śni, ale nic nie mówi, tylko tak jest gdzieś niedaleko, jak mam we śnie jakiś kłopot i muszę się wyżalić...

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, w tym śnie było jeszcze coś.MY rozmawiałyśmy same - "skoro major wrócił to trzeba to dobrze wykorzystać ".Takie zdanie zapamiętałam.Dziwne rzeczy plączą się człowiekowi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrej podróży M ! Chłoń, rób zdjęcia ,będę czekać na opowieści.
    to co wróżka pisze,zaiste,ciekawe,ja tez smok,wiec czekam na te kontemplacje:)


    napis na nagrobku zarąbisty

    OdpowiedzUsuń
  11. Uprzejmie donoszę, że wróciłam w jednym kawałku, dziewczyny najprawdopodobniej też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Maniutku!

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszymy się jak najbardziej z jednego kawałka:)
    major szóstego X-men 12,wzdech.

    OdpowiedzUsuń
  14. ~adam_ski (portwajn)15 lutego 2013 03:10

    NK | Powiadomienie o nadchodzących urodzinach

    Witaj,
    Twój znajomy mariusz służewski obchodzi jutro (06.02.2013) swoje 58 urodziny.
    ===========================================================

    Wiedziałem, że to jakiś fejk, jak z tym Elvisem.

    A, eeech....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty