sen

señorita
sender
Senecio
sanator
Senyszyn
sennik
Senna
sense of humor
sense of balance
sensacja
Senegalczyk
sensor
sensat
sentencja
sentymentalny

Od M.: to nie moje, taki szkic nowej notki znalazłam. Od siebie mogę dodać:

Sen nocy letniej
sen wieczny
sen sprawiedliwego
Requiem dla snu
Senza una donna
sen zimowy
środek nasenny
sen proroczy
sentral stejszyn
czy to jawa czy sen
sen na jawie
Ossendowski
Kim Ir Sen
piosenka
lasencja
Dziwny sen profesora Filutka
kolorowych snów
śpij dobrze Maniutku...

Komentarze

  1. Śnił mi się dzisiaj -
    siedział za szybą, na krześle,
    bokiem,
    nagi,
    trzymając na kolanach Ptysia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest jak sen (to po hiszpańsku stanowczo lepiej brzmi)
    ujął go sen twardy, nieprzespany (z jakiejś poezji)
    sensor
    to se ne vrati, panie Havranek
    uczitelka tanca je moj sen (piosenka nie wiem czyja)
    Senna - kierowca wyścigowy brazylijski
    Luminoso Sendero - Świetlisty Szlak, partyzanci terroryści z Am. Łacińskiej
    forsen - jakiś preparat na bezsennośc uparcie reklamowany w Trójce aż do obrzydzenia
    sensat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie pan jaką wolność dają sny? (z wywiadu z Janem Nowickim)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sen mara - Bóg wiara

    OdpowiedzUsuń
  5. sensillo
    ksenna (wiem że inaczej się pisze;)
    ksena wojowniczka (no doooobra też inaczej się pisze;)
    sensacje XX wieku
    Sensation
    Sensas

    OdpowiedzUsuń
  6. Dżem - Sen o Victorii
    Piosenka "Sen o przysżłosci" (S.Grzeszczak)
    Czas na sen
    senność
    Krawczyk - Śnię
    Wilki- śpij mój śnie
    Na jawie jak we śnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sen o dolinie - Budka Suflera
    Passent
    Senyszyn

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Seneka (Młodszy), Sen brat Śmierci
    2. Co to Ptyś? Ten napój?
    3. Za szybą? Jaka klasyka... Ta nagosc tez fajna, nic nie trzeba ubierac, udawać, kreować, i zwrócony gdzie indziej tez dobrze.
    4. Alicja nie napisała, we wtorek będę dzwonić. Chyba że mi dasz do zrozumienia, że gwiżdżesz na tę szamańską armatę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sen o Warszawie
    Sena o szpadzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lars Porsenna
    wersenian potasu
    wersenian disodowy

    OdpowiedzUsuń
  11. sennik, sentencja, sensualny ... pierwszy raz się w to bawię z takimi specjalistami, szkoda, ze tak późno:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Andersen, Amundsen, Hansen i kupa innych Duńczyków

    OdpowiedzUsuń
  13. Sen Kasandry ,Sny o potędze, Na sen ,
    Jesenik, piosenka,Krasnystaw,konsensus,Larsen,senat,senator, Rosenthal,Passent,
    persen

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrzuciłem u siebie kilka fot...

    OdpowiedzUsuń
  15. wiosenne
    Bezsenność w Seattle film
    Kasia Groniec piosenka "Tylko w moich snach"- ... kropla wina na bezsenność...
    bezsenne noce
    Joanna Senyszyn
    sens
    bezsens
    bez sensu
    coś...jak ze snów
    powiedzenie...w twoich snach
    szklanka mleka przed snem

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze esencja :)
    i absencja np. w szkole
    kwintesencja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ptyś to autystyczny syn koleżanki Mariusza - opiekował się nim podczas podróży do Turcji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś śnił mi się rozbrykany,
    radosny, w szelkach,
    tłumaczył mi, dlaczego odchodzi.
    "Mariuszki krótko żyją",
    "i tak było długo".
    Potem powiedział: "no dobra, odwołuję",
    ale i tak zrobił swoje...
    Zupełnie tak jak w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  19. A dziś we śnie byłam na jakimś meczu, koncercie z dziewczynami. Było bardzo wesoło. Łasica zabawiała towarzystwo, potem jeździliśmy samochodem po jakimś brytyjskim miasteczku, wróciłam do domu (takiego brytyjskiego też) i jakaś gruba Angielka powiedziała (po polsku), że będzie robione pranie. Poszłam do pokoju po rzeczy, tam był Maniutek. Leżał spokojnie, miał na sobie dżinsy, obok były też inne, krótkie, dżinsy. Zapytałam, czy mam wziąć jakieś ubranie do prania - tak raczej milcząco odpowiedział, że nie trzeba. Obudziłam się smutna...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty