Dawnych wspomnień czar




Gawrych-Ruda'1976, pierwsza z prawej - DBŻ



         
1. Jolka - LO 'Czackiego' 1972
2. Gawrych-Ruda' 1977
3. koleżanka z wojska :)

Gawrych-Ruda
Moje magiczne miejsce na Wigrami.
Wikipedia twierdzi, że początkowo miejscowość nazywała się Ruda na Hrudzie, a obecną
nazwę przyjęła od jednego z właścicieli, Gabriela Suchockiego, którego
imię przekształcano w Gawrycha. Na mapie z XIX w. widnieje napis Ruda Gawricha, na kolejnych mapach w XIX i na początku XX w. z kolei znajduje się napis Gawrychruda lub rosyjski Гаврыхруда

Komentarze

  1. długi włos okulary?:))))
    świetne

    a co to za bydlę?!?

    a tutaj : gdzie ci on do gardła ,no gdzie?!?:)))
    http://www.kobo.sosnowie.pl/tuv/Rudka55.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Jolki coś mają w sobie...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dość że coś mają w sobie to jeszcze pamiętają (najczęściej lato ze snu!)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie naprawdę pozbawia obaw przed krwiożerczością
    natomiast martwi powodem płaszczenia sie ... :(((

    to bydle to zapasiona spanielka panny za nią
    o ile bydle nie było zbyt interesujące to panienka jak najbardziej - mówiło sie na nią Faszcza i była z białostockich Dojlidów

    do dziś został mi tylko w pamięci szyderczy wierszyk - Faszcza Faszczy w paszcze naszczy!

    zupełnie bez sensu bo Faszcza była spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. major - czego się kurka naćpałeś ?!?
    TO MA BYĆ ZAPSIONA SPANIELKA !?!?

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest wściekły owczarek kaukaski,no!

    OdpowiedzUsuń
  7. a panienka wygląda na tym zdjęciu na dość dojrzałą panią:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))))

    takie są skutki braku precyzji w pytaniu
    długo myślałem o które bydle chodzi i postawiłem na spanielke, choć też miałem inne kandydatury
    co do 'kaukaza' jak piszesz to zdjęcie wygooglane jest jako 'coban kophegi' czyli owczarek anatolijski, problem w tym że to bardzo niestabilna exterierowo rasa i np. moja turecka Suka mocno różni się od potworów odmiany hodowanej w Hameryce, ot taka ciekawostka przyrodnicza

    popatrz tu ---> http://pl.wikipedia.org/wiki/Anatolian

    i tu ---> http://www.google.com/search?hl=pl&rls=com.microsoft%3Aen-US&biw=1106&bih=846&site=search&tbm=isch&sa=1&q=owczarek+anatolijski&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie wiem czy pamiętają (może i dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja świetnie pamięta!
    tylko że to lato to nie było, cholera, ze mną ..

    OdpowiedzUsuń
  11. pieseczki pokazane w linkach powalaja WIELKOSCIĄ;/
    mam naprawdę szczerą nadzieje ze Drago taki nie urośnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nic sie nie martw, psy po roku już nie rosną tylko tyją
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Smok pierwszy raz,przy mnie , dał głos.
    JEJ !
    jakby ze studni to WOW,WOW!
    Dżiiiiiiizassss,że też kuzyn Galika miał takiego pieseczka;>>>>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty