Donek vs. Trzech Muszkieterów


Po latach totalnego rozstania z TV zapragnąłem coś obejrzeć. Otóż dziś w samo południe na TVN24 u Marcina Mellera w programie 'Drugie śniadanie mistrzów' premier rządu Najjaśniejszej, Miłościwie Nam Panujący Donald T. stanie twarzą w twarz z Tomkiem Lipińskim, Pawłem Kukizem i Zbigniewem Hołdysem.
Mam nadzieje że wpierdolą go żywcem bez soli.

Czemuż to, ach czemuż chcę wyłamać sie z ponadtrzyletniej świeckiej tradycji nieoglądania pod żadnym pozorem TV?
Powodów jest dokładnie pięć, po jednym na każdego uczestnika konfrontacji.
1. Też należe do rozczarowanych, byłych zwolenników PO i Donalda T. Choć przyznać muszę (niechętnie) że zaimponował mi. Ja na jego miejscu nie odważyłbym się chyba na taki numer. Chyba że czegoś nie wiem ...
2. Tomek Erykowicz to kumpel z 'Czackiego', bardzo dobra znajomość. Dopiero po latach (na Koziej) skumałem его oтчество ..
3. Pawła uwielbiam za piosenki. Onegdaj, poproszony przez australijskiego potomka polskich emigrantów o coś tyczące polskiej współczesnej historii, poprostu wysłałem gościowi wszystkie płyty Piersi (dołożyłem trochę Big Cyca i Kultu). Pawłowe piosenki 'Choć tu miła, będziesz ze mną wino piła ..' i  'Jade, jade na motorze ..' do dziś są ze mną na codzień.
Dobry chłopina tylko naiwny jak pijane niemowle na mrozie :)
(Vide 'Virus SLD' w komentarzu)
4. Zbyszka raczej nie bardzo lubię. Onegdaj miał ci on przy Składnicy Harcerskiej sklep z instrumentami muzycznymi gdzie byłem świadkiem (duże kilkanaście lat temu nazad) jak wyrzucił na pysk piękną, młodziutką dziewczynę, szarpiąc ją i nieludzko od kurew wyzywając. Pamiętam świetnie jego wykrzywioną złością, brzydką, zarośniętą, bluzgającą, krzywozębą gębę. Może panna zasłużyła, nie wiem, ale jakiś Abschmack mi pozostał ..
No ale parę nieśmiertelnych piosenek popełnił, to fakt niezaprzeczalny.
5. Co do Marcina to miło jest od czasu do czasu 'Playboya' przejrzeć ... :))



a obok 'Motoru' macie prawdziwy blacksabatowy 'Paranoid' - miło porównać ..

Komentarze

  1. Jak ja was kurwy nienawidzę
    I jak ja wami kurwy gardzę
    Jak ja się za was kurwy wstydzę
    Gdy za granicę czasem zajrzę

    Jak ja się wami kurwy brzydzę
    Jak ja was dobrze kurwy znam
    Jak ja się bardzo ludziom dziwię
    Którzy wybrali taki chłam

    To wszystko czego się dotkniecie
    Od razu obracacie w pył
    Szarańcza przy was to jest bajka
    Bo cały kraj już zgnił

    Rozpasłe mordy, krzywe ryje
    Kurestwo wszędzie tam gdzie wy
    Jak ja was kurwy nienawidzę
    Jak do was bym z kałacha bił

    A nawet jak wam plunąć w twarz
    To wy mówicie że deszcz pada
    Jebana wasza partia mać
    Co mi ojczyznę okrada

    Nadejdzie kiedyś taki czas
    Za wszystko kurwy zapłacicie
    W helikoptery wsadzą was
    I nigdy już tu nie wrócicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że nie poległ, to zdominował interlokutorów. Tomek - za miękki, Paweł - za chaotyczny, Hołdys - na tle najlepszy
    A mieli niepowtarzalną szansę. Meller nie ograniczał i czasu było od skurwysyna.
    Miałem nadzieję za więcej krwi.
    Ale to będzie hit, bez dwóch zdań ...
    No i trwało 100 minut, 2 x dłużej niż planowano.
    Teraz czas na jakiś browar ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Składnicy ni ma, jest tam sąd hłe hłe...

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz ni ma, ale kiedyś była, jam jest starej daty, wa-fa

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9349743,Sondaz__Platformie_rosnie_po_spotkaniu_z_celebrytami_.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty