Kimberly Glass (USA)




fotka z fotogalerii na www.sport.pl

Komentarze

  1. tfu,na psa urok,normalei z tarantulą mi się skojarzyła;/

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej z black widow (czarną wdową)

    a ciekawe czy mieliśmy Czarną Wdowę w notce 'czarnej', trzeba sprawdzić ..

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tak.
    OD RAZU skojarzyla mi się z czarną wdową,ale stwierdziłąm iż to za bardzo byłoby ...no nie wiem,nie teges, nie na miejscu itp ? I wymyśliłam tarantulę.
    Jeszcze mogłaby by być TEKLA z Pszczólki Mai;)))
    Kurcze trudno mówić/pisać po fakcie;), ale pewno każdemu to przychodzi na myśl;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekla zdecydowanie, nawet podobna tylko 'troszeczkę' szczuplejsza :)))

    tarantula mnie się kojarzy z naszą tarantulą ukraińska i nie konweniuje mi z obrazkiem ..

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tarantula_ukrai%C5%84ska

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sobie oglądalam tarantule tu:
    http://www.google.pl/images?hl=pl&expIds=17259,26637,27182,27284&xhr=t&q=tarantula&cp=7&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=Y2LKTKX2GNG6jAeIt6XBDw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&sqi=2&ved=0CCoQsAQwAA&biw=1280&bih=834

    OdpowiedzUsuń
  6. tarantule piękne są!
    i prawie wcale nie jadowite :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. i owszem.
    jak na Szelobę ma za bardzo "ludzkie" spojrzenie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 'ludzkie'?
    przecież to Murzynka ..
    :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty