Słodki pilaw w wersji quadro





1. duszony na maśle banan z grenadiną i czerwonym winem
2. duszona jw. gruszka z cząstkami mandarynki, świeżą miętą i cukrem
3. duszone jw. jabłko z majerankiem i cukrem
/powinni być jeszcze rodzynki ale wyszli/
4. morele smażone z cukrem żelującym
całość na sypkim ryżu i jak kto chce ze śmietaną - MNIAM-MNIAM!!!!!!!

PS

Skoro M. milczy nie chcąc pogrążać mej kucharskiej sławy dopiszę że jabłko i banan w pierwszej wersji omyłkowo posoliłem miast posłodzić, minę miała NIESAMOWITĄ zanim wypluła i wyksztusiła - Bleeeeeeee, świństwo!
Druga wersja była już OK. :))
Po raz pierwszy wyszło że mój przesąd (mania, nawyk) niepróbowania potraw podczas ich przyrządzania może jednak przynieść fatalne skutki.


Komentarze

  1. syrop z granatów, najczęściej używany do drinków :)
    może być syrop malinowy oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  2. hłe,hłe,i mistrzowi sie zdarza pomylić;)))
    przepis przyswajam i wyprobuje w najblizszym czasie,ostatnio robim kuskusa na slodko to i ryzyk mogiemy,a granata kupie i wycisne sok,a co!

    OdpowiedzUsuń
  3. jabłko z majerankiem mnie letko przeraza,ale skoro mus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sok z granata tym sie różni od grenadiny czym 'Sok z żuka' od Beatlesów - musi być SYROP!!

    majeran tyż mus i już!
    odrobina ...

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, dwie części były dosyć mocno, hm... posłodzone ;-) Dobrze, że gruszka się uchowała, bo była tylko jedna :)
    Solenia bananów raczej nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. 18:35

    jak tak patrę na te zdjęcie, to nie pogotował byś mię trochę? (jak ozdrowiejemy z grypy)

    OdpowiedzUsuń
  7. no jedzenie pyszności,ale ta sól ? :))))
    BIEDNA M.
    Mina - ? JEJ ROZCZAROWANIE już widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 18:35 - woooooda po horyzont ...

    z tym jedzeniem to dałoby sie zrobić tylko musiała to by być potrawa NIE NA SŁODKO :))))

    np. potrawka z cielęciny z marchewką, selerem i groszkiem z kaszą gryczaną i kiszonymi ogórkami .....
    wino do tego nie za bardzo więc po szklanie jakiegoś niepasteryzowanego lokalnego by pasiło (nie wiem czy połogowo pasi :), jestem otwarty ...

    OdpowiedzUsuń
  9. na słodko, na słodko, to trzech razy sztuka :)

    się mnie tu marchewką nie wymiguj :)

    A i mały kieliszek wina krzywdy nam nie zrobi, nie?


    a cóż to znaczy, że woda po horyzont, a?

    OdpowiedzUsuń
  10. ok niech bedzie dolce ... :)

    to sie leczmy, bo M. też :(

    daj zdrowy głos

    WODA - taki żywioł astro, jeden z czterech, zawiera żeńskie znaki Ryb, Skorpiona i Raka, niesie intuicję, wrażliwość, emocjonalność, skrytość, czasem podatność na wpływy

    na tuzin postawowych elementów połowe młody ma we wodzie - oba pierwszorzędne (Słońce i Ascendent) oraz Medium Celli, Merkurego, Wenus i Urana

    OdpowiedzUsuń
  11. nosz ,dawa nowa notke bo mnie slinka leci jak tu wchodze!

    OdpowiedzUsuń
  12. OK!!!
    to bedzie o kotletach mielonych ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. aha jeszcze jedno:
    jak cie stanowczo odrzuca od majeranu do jabłek to daj cynamon
    ale to nie ta klasa .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam nową zakładkę 'kuchnia' (na górze) gdzie zebrałem wszystkie notki gastronomiczne

    OdpowiedzUsuń
  15. :))) dam majeranku,spoko wodza,ale ocs mi dzien za dniem mija i nie mam kiedy sie za to zabrac

    kotletami mnie rozbroisz,bo u mnie nie lubia,wiec nie robię

    OdpowiedzUsuń
  16. te będą smakować bo som SPECIAL!!

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe żarcie,co to ryż z dżemem czy co bo wygląda fajnie Grześ Horowski

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzesia nauczyli pisać a nie nauczyli czytać???

    Grzesiu, czytać to jak pisać tylko w drugą strone mózgiem, spróbuj, może sie okaże że umiesz też czytać

    Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  19. cztac to ja umiem tyle ze najpierw pisalem a potem cztalem

    Hgrzegorz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty