Ścieżka równonocy


* * * * * *






jest nad czym myśleć ..


Komentarze

  1. kod"silon" nareszcie jakiś normalny;>

    ja to nawet bojęsię myśleć patrząc na OGROM tego kosmosu,przerażajace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale może uchyl rąbka tej kotary skrywającej głębie Twych przepastnych a zarazaem ze wszech miar treściwych przemyśleń nad kosmosem.

    Bo nie kumare :(

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystając z linków pod gwiazdkami należy ustalić kiedy zaczęła się Epoka Ryb (to wtedy zodiak gwiazdowy pokrywał się z astrologicznym więc wtedy podejrzewam nazwano znaki zodiaku astrologicznego od nazw gwiazdozbiorów) oraz kiedy nastanie Epoka Wodnika

    z mapki na blogu na oko to jakies 200 p.n.e. i 2900 n.e. (jesli jej wierzyć!!)

    obie te liczby są rozbieżne z obiegową opinią i tu jest pies pochowany ...

    (stare mapki pod linkami są wyskalowane w długości ekliptycznej astrologicznej)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... bo spowodowałaś że próbowałem (nieudolnie) zwerbalizować problem co zaowocowało jego zrozumieniem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a to bardzo mi miło, że mój brak kumatości wywołał u kogoś wzrost wiedzy :).
    Spotykam się z tym, że czyjś brak kumatości zmusza mnie do wysiłku mózgowego ale ponieważ to tylko, w pracy, więc kurwienie zagłusza satysfakcję z odkryć :))
    A linki przeczytam w wolnej chwili może odrobinę zrozumiem :).

    Dokleiłam Ci linka na niższym poście:
    Дедушке Калашникову 90 лет!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam dalej nie kumata w te klocki,ale bardzo ladne te stare mapki w linkach

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękności
    też gustuję w starych mapach, szczególnie nieba
    u nasz na ścianie wiszą stare mapy (głównie puzzlowe) właśnie M. kończy następną na 3 tys. el.
    antyrama już czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstrzymaj się!
    mam zamiar zrobić ci wykład doświadczalny z tego, słuchacz musi być ogólnie kumaty ale szczegółowo nie za bałdzo, panimajesz? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wykład też nie może być za szczegółowy (bardziej jak lokomotywa parowa niż pendolino żeby wagony słuchające za nią 'nadanżały' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam, masz i ty:

    http://spartakforum.ru/index.php?s=821b2290761c59961203552453678caf&showtopic=9314&pid=936194&st=0entry936194

    http://img402.imageshack.us/img402/2108/3dflagsdotcomrussi2faws.gif

    OdpowiedzUsuń
  11. ty lubisz ksiązki więc;
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1629941,0,,z_krypty_na_polke_zabierz_ksiazki_z_cmentarzyska,wiadomosc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już nie mam miejsca nic a nic, kupuję na allegro, w merlinie, ściągam ze skupu makulatury po zecie, dobrze, że TAM też można ZANIEŚĆ książki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty