Pecet - kot obrończy




Komentarze

  1. Fakt, strzępy mięcha mu z pazurków nie zwisają... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kawał przyzwoitego kota :}

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jest przyzwoity!
    bo doszłem z nim do ładu w trymiga - on mnie trochę wytresował, ja jego trochę i żyjemy w przyjaźni o dziwo ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrajcie jak się drze.

    kod: bgkgb

    OdpowiedzUsuń
  5. Drze to się prześcieradło.
    On sie KOMUNiKUJE, usiłuje przynajmniej w odróżnieniu od ludzi większości ..

    OdpowiedzUsuń
  6. doszły mnie słuchy kanałami dyplomatycznymi jakoby mój poprzedni com nosił znamiona złośliwości
    otóż niniejszym srogo dementuję, chciałem napisać dokładnie to co napisałem, bez żadnych intencji podprogowych
    poza tym i jest osobą specjalnej troski i nie wolno jej robić żadnych złośliwości, hej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kogo doszly to nie wiem, bo ja sie nikomu nie wyplakiwalam.

    Natomiast zdziwiło mnie z tym darciem, że Ci się nie podoba, bo to "jak się drze" to jest cytat z licznych rozmów użyty celowo.

    Ale przyszło mi do głowy, że jeśli tylko coś zaczne tłumaczyć dostanę na odwet tekstem, że jestem nadwrażliwa i "specjalnej troski" więc nie odzywałam się...

    i.. jak widać nic nie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksander Gorczakow, Winston Churchill, i kto tam jeszcze...4 marca 2009 11:15

    Nie wierzę w niezdementowane informacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kijem go to pałą

    ja tam chciałbym być 'specjalnej troski' niezależna i samorządna młoda damo ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taaa,wytresowałem:) juz to widzę
    kot prosze pana to chadza wyłacznie swoimi drogami i jak ktos mu sie narazi to moze być brzydko,on cie po prostu toleruje,bo koty łaskawe są
    :)
    to on czy ona?

    OdpowiedzUsuń
  11. mięcha między pazurami ni ma ,ale i futro ma CZYSTE na onej łapie.
    A nasz Kubek kurna jakiś taki szarawy się zrobił;>.
    No,do momentu aż idzie się kąpać z Młodą;>.. wtedy bieluśki jak ta lala wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeś mnie wytresowała...

    OdpowiedzUsuń
  13. ...bo on tylko po dywanie stąpa. Lakier na podłodze bezbarwny, więc pod pazurkami nie zostaje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Specjalnej troski to lepiej nie być, bo takich Hitler ostatecznie rozwiązywał....

    OdpowiedzUsuń
  15. a rozumiem specjalną troskę dosłownie a nie że niedorozwój

    OdpowiedzUsuń
  16. Pecet nie jest ani chłopcem, ani dziewczynką, jest bezpłciowy, czyli jest po prostu Aniołem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty