M jak Malina (lux)




Komentarze

  1. tos niezłe cudo wypatrzył,a smakowalo tą maliną czy raczej luxem:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, ze luxem!
    Bo przecież nie piłem tego świństwa, za stary jestem na takie akcje żniwne ..
    Ostatnia alpaga którą degustowałem nazywała się NBA i kupiona była w Ciechanowie z 10 lat temu (albo i lepiej)
    Smakowała obrzydliwie i poszła w połowie do kibla ...
    I pomyśleć, że onegdaj wchodziły gładziutko - lepsze były czy ja się popsułem z latami??
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamciu ! dobrze że komcie poczytałam bo chciałam napisać jak SOCZEK smakował;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. to une sie posuły,zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. popsuły:)- tak to jest ,jak sie ślipi po nocy i pisze

    OdpowiedzUsuń
  6. To I za mało Y przypomina... Mogli to jakoś grafycznie rozwiązać lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  7. to dziewczyna jest jak malyna
    (a nie flaszka podłego wyna)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty