LEROY MERDE


Zakupilim 3 tygodnie temu we w/w firmie w Ursusie ręczny śrubokręt "Black & Decker'a" z 'grzechotką' (+ kilkadziesiąt końcówek) w cenie ok. 50 PLN.

Zatrzask kulkowy nie działał i przepuszczała 'grzechotka' więc udałem się do Ursusa po zwrot kasy.
Odmówiono mi zmuszając do przewlekłej procedury gwarancyjnej argumentując jak poniżej (cytuję):
1. Zestaw nie jest oryginalnie zapakowany.
2. Używałem go.
3. Nie upilnowałem kulki.
4. Użyłem zbyt dużego momentu siły obsługując śrubokręt.
5. Minęło zbyt wiele czasu od zakupu.

Na moją uwagę, że wszystkie te argumenty do kupy (i kazdy z osobna) są z gruntu absurdalne nie reagowano, radząc (jeśli mi się spieszy) bym  pojechał na Obozową  do serwisu i sam walczył z "Black & Decker'em".

Widmo krąży, niech żyje Fidel!
:)

Komentarze

  1. Majore,cos dla ciebie:)
    http://wiadomosci.onet.pl/1869207,69,torba_zgubiona_w_kosmosie_okrazyla_ziemie,item.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bidulka!
    Jak ona bez lustereczka, szminki i wacików wróciła na Ziemie??
    Horror ...

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to się robi tak :
    jedzie się ( osoba towarzysząca ma w kieszeni zepsutą część ) i kupuje TAKI SAM ZESTAW.Następnie w tym NOWYM wymienia to co sie chce na uszkodzone i idzie od razu z reklamacją.
    Działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. CO z tego, że Black&Decker skoro już od dawna wszystkie te firmy tłuką swoje wyroby w Chinach.

    OdpowiedzUsuń
  5. przed wojną (burską) nie do pomyślenia!
    co to się panie porobiło ..

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry deal tylko przestępczy!
    no i wymaga ryzyka gotówkowego kolejnego ..

    OdpowiedzUsuń
  7. " ... gen. Błażejewicz: - Kto do 30-tki nie był socjalistą ten podlec, kto po 30-tce jest nim jeszcze to dureń!"

    /Józef Mackiewicz "Sprawa pułkownika Miasojedowa"/

    OdpowiedzUsuń
  8. nabrani po raz kolejny przez ww tak raz zrobiliśmy.Owszem jestem przestępcą,ale za to mam sprawne narzędzie;>.

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, wzięli Cię na zmęczenie. Reklamację muszą przyjąc. Albo wysyla im sie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. To ze Cię do serwisu wysylali to granda!

    OdpowiedzUsuń
  10. zostawilem im to, maja w 2 tyg. zalatwic z serwisem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty