Sosnowiec, Będzin, Chorzów, Zabrze - fotoreportaż niedziela



1. alpina 2. banda czterech 3. cud!!! 4. dzyń-dzyń!


1. górnicza brać 2. X-Man 3. 7,1 ma do setki .. 4. kucany


1. kaczuszki 2. the keeper of the mine keys 3. maaaaszyna... 4. obcy


1. 'pomożecie?? pomożemy!' 2. Prinz Rudolph 4. spalinóweczka


2. za sterem 3. szyb ,Królowej Luizy' 4. ostatnia tona


1./2./3. u zegarmistrza 4. UWAGA - groźny pies!!!!


1. Military Zone 2./3. m jak 'mały interes' 4. amunicyjna! bieeegiem!!!!
 

1. Iskra 2. popsuć klameczke ... 3. naprawić klameczke! 4. co tam jest??


1. zioła 2. XXI w. 3. gorące kamienie 4. salon urody :P


1. panie Kiepura! co z pana oczkiem??!!? 2. górniczy stan 3. czas powrotu

Komentarze

  1. Widza pieronie, żeś przijechoł do roboty na nasz Ślązek ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. 'robota' u was całkiem przyjemna jest nawet, nie powiem ..
    tylko krótko, krucafuks!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zieloną torebeczkę wyrzucić, ale zmieniłam zdanie. Bardzo Ci z nią do twarzy i chyba Ci ją sprezentuję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A!A!A! tam był drugi górnik ?!? No to ja już totalnie ślepa jezdem:(.

    Fotoreportaż cud:).

    I mój plakacik wzdech:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakżem rad!!
    na Paradę Gejów jak znalazł .. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój plakat mnie zafascynował totalnie, czterdziestolatek kurde, przy okazji każdej wędrówki po schodach do apartamantu wstrzymywał mi krok i wpedzał w zadume ..

    OdpowiedzUsuń
  7. .. albo na bal przebierańców, optymizmem wieje, idealna dla Kermita albo Robin Hooda .. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ten po prawej siwy co szablę wręcza to mój dziadek,eh.
    Tak sobie myślałam czy gdziekolwiek indziej ten plakat jeszcze się uchował.Pewnie nie.

    A Wam szanowna grupo - M&Msów dozgonna wdzieczna jestem bo przez ten weekend ot tak sobie schudłam KILO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nobliwie wygląda Dziadunio nad tzw. wyraz!

    a propos schudnięcia - dołóż drugie kilo podskakując na piłeczce i trzecie gorącymi kamieniami na Modrzejewskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilo schudłaś na pewno dzięki głodówce w kopalni ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. a co tam Dziadunio miał na pagonach??
    nie majora jakiegoś górniczego??

    OdpowiedzUsuń
  12. To natychmiastowe odchudzanie ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. no był ci on ojcem dyrektorem czyli odpowienie szlify miał:).
    A widzisz,zapomnialam jak to było a dawniej pamietałam jakie nosili oznaczenia na galowych w zależności od pelnionych funkci.pamietam tylko że orkiestra maiłą mczerwone pióropusze,szarża białe a zwykli czarne.

    A szablę się wręczało pasujac na górnika.
    Nawet była Dadkowa w domu...Ale brat matki wziął po jego śmierci i przepadło...

    OdpowiedzUsuń
  14. a tak ten,no andy sięby zmieścił na ławeczce w kolejce,co ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pilne i mocno potrzebowskie.
    Potrzebować będę noclegu dla X-mena.Październik,2 weekendy.
    4-5 październik,18-19 październik ??? będzie mógl skorzystać ? :)))

    A potem trzeci ale nei wiem czy w paździenriku.

    OdpowiedzUsuń
  16. pogadam z DBZ-tem ale wstepnie wyglada ze OK

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wyscie sie zmieścili to i on by sie wpasował - spoko-woda ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre komentarze grożą kalectwem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty