M jak mobilizacja - Join us!



Komentarze

  1. za mundurem panna ze sznurem, a za skrzydłem, panna ze śmigłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. dodam tylko, jeśli krytykowanie takich arcydzieł fotografii jest wogóle możliwe przez takich neptków jak ja, że majtki dodają temu zdjęciu tzw. KWINTESENCJI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie ogólnowojskowe mogą być różne-różniste, kolorystyka i krój nie mają znaczenia, jedyną rzeczą nieodzowną jest szew na boczku coby oficjery mogły wydzierać pysk: RUKI PA SZWAM SABAKI !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no mnie tez afascynowały te spodenki;>

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki to nic jeszcze, plaża w Wyszkowie zapamięta nas długo

    OdpowiedzUsuń
  6. (hasło: kjurt)
    Łomatko! :D
    A ja codziennie w tej armii... i oni wszyscy tacy sami w tych mundurach... ech.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.reklamania.pl/reklamania/1,86558,5433843,Wojsko_Polskie_sie_promuje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no to moze w dwu slowach opowiesz nam cos o Naszych Dzielnych Obrońcach Ojczyzny?
    dla mnie to zawsze był Matrix ...

    OdpowiedzUsuń
  9. A daj spokój, popieprzone to wszystko, tonę w papierach i nie wiem co oni w tym wojsku widzą (nie licząc tych powołanych dzieciaków), bo nawet zbytnio opłacalna taka praca (służba) nie jest. Taki z powołania to jeden chyba jest. Nawet krew oddaje dobrowolnie kiedy trzeba i namawia innych.

    OdpowiedzUsuń
  10. a odkrytka, bo kto kogo odkrył?
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. a ty kurde z MI6 czy jak?
    skąd znasz odkrytke?

    OdpowiedzUsuń
  12. prawy klawisz myszki, ostatnie polecenie "properties"

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, im dłużej na to patrzę tym bardziej pasujeta do siebie, jak skurczybyk

    OdpowiedzUsuń
  14. na ten prawy to wpadłem przed respektem ..
    tyle to trwało bo do głowy mi nie przyszło, że komuś się może chcieć w tym grzebać, no ale to nie byle pierwszy z brzega ktoś :))

    a co do pasowania to warta jesteś tyle wódy ile ważysz i niech Allah ścieżki ukwiecone Ci prostuje, amen.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobra to ja pójdę mu te ścieżki najpierw użyźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żeby kwiecie lepiej rosło oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  17. a to nie powinno być gufno przeżuwaczy?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A maż jakieź zastszerzenia do tego jak przeżuwam :)?

    OdpowiedzUsuń
  19. alez skąd?
    szczególnie drinki ...
    wątpliwości rodzą sie przy jakości nawozu

    OdpowiedzUsuń
  20. za oddanie 400ml krwi kiedyś dostawało sie w armii PJ-tke na 48h, może ten jedyny nie jest takim idealistą?

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, znam takich ambicjonerów, co do obrony jakości swego nawozu zatrudniliby SGGW.
    Ja jestem niewymagająca dziewczyna i głębokie (nomen omen) przekonanie o własnej wartości w tym wypadku mi całkowicie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. i tak trzymać!
    głebokie przekonanie, myślę, polepsza jakość wszystkiego, nie tylko nawozu.

    OdpowiedzUsuń
  23. :)))) majciachy pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  24. Mejdżer - jesteś atrakcyjny;)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mogłeś wziąść MAGNUM zamiast browninga ;))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Melancholio precz Mój Mały!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Potwierdziła się stara prawda, że za mundurem (jak to jego część by nie była) panny (wdowy i mężatki) sznurem!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozwódka to zamówienie w gwarze pijackiej.

    OdpowiedzUsuń
  29. roz wódka, dwo wódka, tsy wódka

    OdpowiedzUsuń
  30. o mój rozmarynie, co za foto! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  31. ...
    ootwórz okienko
    na wschoooooodnią stronę!
    daj dla ochłody
    łyk zimnej wody
    w usta spragniooone ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty