M jak Mortale salto

Wypad na Świder
Samowtór rowerowo-ciopągowy
Pławiłem się w Świdrze pod mostem kolejowym
Po raz pierwszy od niepamiętnych lat inicjacja nie była majowa
I zeżarłem prawie całe kurczątko niedobity korpusik mrówkom zostawiając
I zwaliłem się z Herą z podmytej skarpy w koryto na dupe gołą prawie
I siedzieliśmy na ogródku u Doroty w Międzylesiu sącząc winko i zagryzając arbuzem
I yorki-rekiny się rozmywały w biegu
I Uroczysko było piaszczyste w lesie pod Rembertowem
I było to zwieńczenie miodnego jak M. weekendu
I spałem potem jak zabity 10h :))


Komentarze

  1. ...chociaż I nie dopisała...
    PS. Liczymy na poprawę. Samokrytyka poparta czynami też nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrz: czynny żal. Nie musi być na piśmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. co mi tu sugerujeta towarzyszu??
    jaki potwór?
    jaki sam?
    :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Andy jest w układzie najwyraźniej. Znaczy chciał informacji zwrotnej w postaci: Potwory i Spółka (PiS) albo "Beauty and The Beast" ;-)
    Andy, to nie tak. Jakby to powiedzieć... Wytłumaczymy Ci przy najbliższej okazji...
    cdn.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czynny żal nie zaszkodzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. z żalem donoszę,ze coś tu M-jak mało notatek jak na nowy komputerek

    OdpowiedzUsuń
  7. no bo on taki nowy i ładny że mnie onieśmiela ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tym bardziej chociaz z pewną niesniałoscia nalezy rozprawiczyć ( oj,fe dora co za słownictwo )

    a jeszcze o tej mordzie chciałam,ze M -jak morda sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzisz Dora, utrata wrodzonej bystrości expresji werbalnej jest niewartą wzmianki ceną za haj jaki przeżywam, niech więc fotki i najprostsze tylko słowa będą swiadkiem mego szczęścia ...
    już mam dość pisania zajebistych notek w stanie niefajnym
    howgh!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dorota mówiła, że yorkom (jako pojebom genetycznym) nie wypadają mleczniaki i mają podwójne uzębienie co widać a jakże ...
    gościu na zdjęciu waży ze 60 deko ale pary ma jak smok w sobie skurczybyk

    OdpowiedzUsuń
  11. w życiu bym nie przypuszczała ze to york:) pyszczydło ujęte cudnie,ze wyglada na olbrzyma:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. a to już zasługa fotografa czyli M.
    ja tylko trzymałem gościa ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty