Zęby


Ruszają mi się przednie zęby, dolne, mam nadzieję że to pokłosie piwkowania z Heńkiem w Małkini a nie Adrenaliny Parku, nie darmo chiba Broniewski mie naszedł, ale numer ...
Czas dokończyć notke o powrocie z Nadbużańskiego Parku Krajobrazowego.
W dzień powrotu ostro lało od rana, gnany burzowymi chmurami postanowiłem złapać w Prostyni osobowy ale na miejscu okazało się że jest jak narazie opóźniony 3h wiec popędziłem do Małkini na popijawę z Heńkiem.
Gdzieś w połowie betonówki skręciłem w nową 'unijną' drogę (p.9 na mapie) i zbłądziłem w nadbużańskie bagna, pytam mijanego wieśniaka jak trafić do Mławy a on że pierwsze słyszy, że mieszka to 40 lat i w życiu nie obiła mu się Mława o uszy, ale jaja!
A z Heńkiem narąbalim się jak Lato z Radiem. W knajpie naprzeciw dworca. Jakieś szuru-buru było ale słabo pamiętam ...
......
Z metra wysiadłem na Służewiu by sprawdzić czy słychać Stonsów - czysto i wyraźnie choć deczko zygzaczkiem ..., Herze też polalim???
Pomaluj to na czarno w morde ....

Komentarze

  1. żel se kupić do dziąseł w aptece to raz.
    specjalną pastę do zębów to dwa
    wpierdzielać więcej witaminy c pod postaciąno nie wiem choćby soku z cytryny
    iść od dentysty może cośprzepisze na wzmocnienie.
    masz słabe zęby alboś dostał w szczenę linką ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mowilem żeby puszkowe pić a nie kapslowane...

    OdpowiedzUsuń
  3. w Małkini coś było!
    spotkałem się z Heńkiem przed 18-tą a ciopąg miałem po 19-tej, walilim ostro i odprowadził mnie jako bodyguard na dworzec, to wszystko co na bank pamiętam, ale kurde skąd Władek B.???
    nie ma nic znikąd ...
    witaminki? :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. najwięcej witamiiiiny mają poslkieeee dziewczynyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pomnik niesamowity :) Szkoda żeśmy się nie spotkali, jak już peregrynowałeś w okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałem ale na miejscu okazało sie ze nie mam do ciebie komórki :((

    OdpowiedzUsuń
  7. cholerka, pech, kiedy bedziesz następną razą to może sie uda przekaże ten boski numer :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty