Towar od Twardego


Jaś i Małgosia z nowej nargili pod Liebfraumilch i do tego w miłym towarzystwie - jeszcze kurzy mi się z czupryny ...
Nb - pan oprowadzacz z Pawiaka twierdzi, że knajpka "Jaś i Małgosia" (róg JPII i Anielewicza, Mordechaja zresztą) wywodzi swą nazwę od rodzeństwa urodzonego na "Serbii" podczas WWII
Nb2 - po Pawiaku nawiedziłem dom mój rodzinny w którym nie byłem od przeprowadzki na Pl.Unii w wieku 1,5 roku, Dzielna 17b m.81, V piętro, z windy na prawo, nawet zapukałem ale nikto nie byl doma ...

Komentarze

  1. Ale pałacu kultury nie ma.
    nie pal więcej, bo jak to pójdzie w tym kierunku, to wiesz... (jeszcze do giełdy na wystawę nie zdążymy)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie, Nepal, Nepal, Himalalaje...

    OdpowiedzUsuń
  3. tam haszu jak lodu ...

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy w Nepalu, niby Nepal a jarają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty